بعد از هفته پیش که قادر به بازی کردن این عنوان به مدت چندین ساعت نبودیم، امید داشتیم که چنین وضعیتی دیگر پیش نیاید اما متاسفانه دوباره بازی به حالت Maintenance خواهد رفت تا تیم سازنده فرصتی برای حل مشکلات سرورها داشته باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، امشب سرور‌های بازی Destiny 2 به مدت ۴ ساعت از دسترس خارج می‌شود. هفته پیش هم سرورهای این بازی ۶ ساعت غیر قابل اتصال بودند. برای راحتی شما ما زمان از دسترس خارج شدن سرورهای بازی را که توسط Bungie اعلام شده به وقت ایران در زیر آورده‌ایم:

  • ساعت ۱۸:۳۰: بازیکنان قادر به اتصال به سرورهای Destiny 2 نخواهند بود.
  • ساعت ۱۹:۳۰: بازیکنانی که در داخل سرورها هستند از تمامی فعالیت‌ها و ماموریت‌ها بیرون انداخته خواهند شد. پیشنهاد ما این است که اگر فعالیت‌هایی چون Raid یا Nightfall را دارید سریعا قبل از این زمان به پایان برسانید.
  • ساعت ۱۰:۳۰: انتظار می‌رود که سرورها دوباره آنلاین شوند. در این زمان بازیکنان احتمالا در یک صف برای اتصال به سرورها قرار خواهند گرفت.

پردیسی‌های عزیز اطمینان داشته باشید که اگر هر تغییری در این زمان‌بندی صورت گرفت به شما اطلاع خواهیم داد. مرتبه قبلی که سرورها آفلاین شدند کمی زودتر از چیزی که اعلام شد قابل دسترسی شدند بنابراین شاید این دفعه هم زودتر از زمان‌های گفته شده به سرورها بتوانید اتصال یابید. پیشنهاد می‌شود مقاله ما در مورد راهکارهایی که Destiny را به عنوان بهتری تبدیل می‌کند را هم مطالعه بفرمایید.

منبع متن: pardisgame