حتما تا الآن با بازی ترسناک Don’t Knock Twice آشنا شده‌اید؛ عنوانی که بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده و مدتی قبل برای کنسول‌ها و دستگاه‌های واقعیت مجازی عرضه شد. حال، به نظر می‌رسد سازندگان قصد دارند تا بازی‌ خود را برروی کنسول ترکیبی شرکت نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ نیز منتشر کنند. همان طور […]

به‌نظر می‌رسد بازی Don’t Knock Twice برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

حتما تا الآن با بازی ترسناک Don’t Knock Twice آشنا شده‌اید؛ عنوانی که بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده و مدتی قبل برای کنسول‌ها و دستگاه‌های واقعیت مجازی عرضه شد. حال، به نظر می‌رسد سازندگان قصد دارند تا بازی‌ خود را برروی کنسول ترکیبی شرکت نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ نیز منتشر کنند.

همان طور که گفته شد، بازی Don’t Knock Twice، یک عنوان وحشت بقای اول شخص است که به وسیله Wales Interactive ساخته شده است. طبق فهرستی که در وب‌سایت رسمی نینتندو قرار گرفته، به نظر می‌رسد باید شاهد عرضه این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ، در تاریخ ۱۷ اکتبر سال جاری میلادی باشیم. با این حال، تا کنون هیچ معرفی و اعلام رسمی و شاخصی توسط سازندگان انجام نشده است.

اگر می‌خواهید از بازی Don’t Knock Twice اطلاعات بیشتری به دست آورید، باید بگویم که در این عنوان، بازی‌باز باید در نقش یک مادر به جست جوی دختر خود بپردازید. تمام اتفاقات بازی در یک عمارت ترسناک، مرموز و بزرگ رخ می‌دهد و جادوگری خبیث، عامل اصلی وقایع وحشتناک و مرموز آن است.

عنوان Don’t Knock Twice در ابتدا در تاریخ ۵ ماه سپتامبر ۲۰۱۷ (چند روز پیش) عرضه شد و هم‌اکنون برای پلتفرم های پلی‌استیشن وی‌آر، ایکس‌باکس وان، اچ تی سی وایو و آکیولس ریفت در دسترس است. تا کنون، اطلاعی در مورد تاریخ انتشار نسخه فیزیکی بازی و حتی قیمت آن منتشر نشده است. نسخه دیجیتالی بازی هم‌اکنون ۱۹٫۹۹ دلار قیمت داشته و جالب اینجا است که نسخه ایکس‌باکس وان با توجه به پشتیبانی نکردن از هدست واقعیت مجازی، تنها ۱۴٫۹۹ دلار قیمت دارد. حال، باید ببینیم که نسخه نینتندو سوییچ بازی چگونه خواهد بود و آیا تغییرات کلی و زیادی را در گیم‌پلی آن (با توجه به نوع کنترل و عدم پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی) شاهد خواهیم بود یا خیر. شما می‌توانید از اینجا، جدید ترین تریلر منتشر شده از بازی Don’t Knock Twice را تماشا و دانلود نمایید.

منبع متن: gamefa