استودیوی مستقل Timeslip Softwork که با عنوان نقش‌ آفرینی استراتژی پیشین خود، یعنی بازی Deadstone شناخته می‌شوند، به شدت مشغول کار برروی بازی جدید خود هستند. عنوان جدید این استودیو که از عناوین استراتژی نوبتی دهه ۹۰ میلادی الگو گرفته است، Vigilantes نام دارد و به نظر بازی جالبی می‌رسد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط سازندگان، بازی Vigilantes در […]

تاریخ عرضه Vigilantes برروی سرویس دسترسی زودهنگام استیم مشخص شد

استودیوی مستقل Timeslip Softwork که با عنوان نقش‌ آفرینی استراتژی پیشین خود، یعنی بازی Deadstone شناخته می‌شوند، به شدت مشغول کار برروی بازی جدید خود هستند. عنوان جدید این استودیو که از عناوین استراتژی نوبتی دهه ۹۰ میلادی الگو گرفته است، Vigilantes نام دارد و به نظر بازی جالبی می‌رسد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط سازندگان، بازی Vigilantes در تاریخ ۵ ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ در سرویس دسترسی زودهنگام شبکه استیم عرضه خواهد شد و بازی‌بازان می‌توانند آن را تجربه کرده و به خوبی با آن آشنا شوند.

Vigilantes یک بازی نقش آفرینی نوبتی و تاکتیکی است که بازی‌بازان را در نقش فردی به نام Sam Contino قرار می‌دهد؛ یک فرد واقع گرا که به یک پارتیزان (vigilante) تبدیل می‌شود در شهر پر از جرم و جنایت Reiker City آهسته آهسته به شعله عدالت و خوبی بدل می‌گردد. این طور که سازندگان می‌گویند، در بازی Vigilantes شاهد یک سیستم مبارزه نوبتی و استراتژی عمیق خواهیم بود و با این سیستم مبارزات، شما می‌توانید با جنایت کاران و افراد شرور در شهر Reiker City به مبارزه بپردازید. برای عمیق تر کردن گیم‌پلی و جلوگیری از تکراری شدن آن، بازی‌بازان می‌توانند در مواقعی به صورت مخفی دشمنان را دنبال کرده و حتی با بازجویی از آن ها، اطلاعات مفیدی را کسب کنند. با به دست آوردن این اطلاعات، شما می‌توانید ساختار فرماندهی دشمنان را یاد بگیرید و دریابید که در کدام مکان های شهر، افراد بد و شرور بیشتری حضور دارند.

در بازی Vigilantes، شخصیت Sam Contino برای ارتقا و توسعه کاملا در اختیار شما است؛ با استفاده از سیستم UPLIFT که شامل یک درخت با شش شاخه وضعیت، نه شاخه مهارت و تعدادی پرک است، شخصیت خود را ارتقا داده و قوی می‌سازید. علاوه بر این، شما می‌توانید در بازی یک کارخانه بزرگ بسازید که شامل یک باشگاه، کتابخانه، محل تمرین اسلحه، کارگاه و مرکز جراحی برای تولید آیتم های جدید خواهد بود.

هنوز تمام نشده است! بازی Vigilantes شامل یک سیستم رقابت (Rival System) نیز می‌شود که دشمنان را در هر مرحله قدرتمند تر کرده و فرار از دست شما را برای آن ها آسان تر می‌کند. این که چطور دشمنان خود را گیر بیندازید، کاملا در دست شما است؛ خشونت آمیز یا بدون استفاده از خشونت. روان شخصیت Sam به این موضوع بستگی دارد و در کل، به هر نوعی که بازی کنید، Sam نیز به همان گونه عصبانی یا آرام است.

عنوان نقش آفرینی تاکتیکی Vigilantes در تاریخ ۵ ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم های رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس برروی سرویس دسترسی زودهنگام شبکه استیم منتشر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از Vigilantes می‌توانید به صفحه استیم بازی بروید.

منبع متن: gamefa