طی هفتهی گذشته، PlayerUnknown’s Battlegrounds به رکورد ۱٫۵ میلیون بازیکن همزمان در استیم دست یافت و شرکتی مخصوص به آن با نام PUBG Corp نیز که زیرمجموعهی بلوهول (Bluehole) است، معرفی شد. با این حال، این عنوان که تاکنون بیش از ۱۳ میلیون نسخه فروش داشته و جزو موفقترینهای امسال به حساب میآید، بهتازگی گروهی […]
طی هفتهی گذشته، PlayerUnknown’s Battlegrounds به رکورد ۱٫۵ میلیون بازیکن همزمان در استیم دست یافت و شرکتی مخصوص به آن با نام PUBG Corp نیز که زیرمجموعهی بلوهول (Bluehole) است، معرفی شد. با این حال، این عنوان که تاکنون بیش از ۱۳ میلیون نسخه فروش داشته و جزو موفقترینهای امسال به حساب میآید، بهتازگی گروهی از نقدها و امتیازات منفی را در استیم دریافت نموده که دلیل آن، تبلیغات داخل بازی یک ویپیان ترد-پارتی چینی است.
با وجود محلیسازی کامل، کاربران چینی از سرورهای لگدار داخلی شاکی هستند و اغلب مجبور به بازی در سرورهای اروپا و آمریکای شمالی میشوند. از طرفی دیگر، کاربران اروپایی و آمریکایی نیز گزارش کردهاند که با ورود چینیها به سرورهایشان، برای آنها هم مشکلات و لگهایی ایجاد میگردد.
کاربران چینی در حال حاضر از دو مشکل در PlayerUnknown’s Battlegrounds رنج میبرند. اول از همه، تبلیغات یک سرویس ویپیان در بازی برایشان آزاردهنده است زیرا به عقیدهی آنها این تبلیغات نباید در یک بازی پولی وجود داشته باشند و همچنین، خواستار پشتیبانی و ارائهی سرورهای بهتری توسط سازنده بلوهول هستند.
نتیجهی این نارضایتیها، حدود ۱۰٫۰۰۰ نقد منفی در استیم بوده است:
Battlegrounds که هماکنون با قیمت ۳۰ دلار در سرویس دسترسی زودهنگام استیم قرار دارد، احتمالاً تا پایان سال جاری میلادی بهصورت کامل برای ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه میشود. حتی بلوهول در حال مذاکره با سونی است تا این بازی بهشدت محبوب را به پلیاستیشن ۴ هم بیاورد.
Battlegrounds که هماکنون با قیمت ۳۰ دلار در سرویس دسترسی زودهنگام استیم قرار دارد، احتمالاً تا پایان سال جاری میلادی بهصورت کامل برای ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه میشود. حتی بلوهول در حال مذاکره با سونی است تا این بازی بهشدت محبوب را به پلیاستیشن ۴ هم بیاورد.
منبع متن: gamefa