امروز نمرات و نقدهای مربوط به دومین قسمت از فصل 2 یکی دیگر از مجموعه‌های شرکت Telltale یعنی Batman: The Enemy Within منتشر شد. بنظر می‌رسد که جدیدترین مجموعه از این سازندگان، مسیر خوبی را طی می‌کند و همانند قسمت اول، ما شاهد بازخوردهایی نسبتا مثبت می‌باشیم. در ادامه با نقدها و نمرات مربوطه همراه باشید:

Darkstation 100/100

"مجموعه Batman: The Enemy Within بهترین کار Telltale می‌باشد و این قسمت، صحت این موضوع را ثابت می‌کند."

GameSpew 90/100

"قسمت دوم این مجموعه فراتر از انتظارات من پا نهاد."

Attack of the Fanboy 90/100

"قسمت دوم مجموعه Batman: The Enemy Within یک قسمت فوق‌العاده دیگر می‌باشد. جبران اشتباهات فصل اول می‌توانست سخت باشد اما با نشانه‌هایی که این 2 قسمت به ما داده‌اند، بنظر می‌رسد قرار است با یکی از بهترین‌ کارهای ان‌ها همراه شویم. اکشن، دراما، شخصیت‌ها و داستان، همگی مواردی هستند که چرا یک طرفدار Batman باید این بازی را تجربه کند."

God is a Geek 85/100

"شگفت‌زده شدن راجع به کارهای Telltale، در زمان فعلی کار سختی است. اما این قسمت مرا به خود جذب کرد و برای قسمت بعدی نمی‌توانم صبرکنم."

GameWatcher 80/100

GameSpot 80/100

"قسمت دوم Batman: The Enemy Within شروع تنومندی برای این فصل است. این قسمت با انداختن بروس وین در یک زندان خونین و مجبور کردن وی برای یاری خواستن از دشمنان، ریسک بسیاری می‌کند. این قسمت از نظر دراما و هیجان‌انگیزی، کارش را به خوبی قسمت پیشین انجام می‌دهد."

GamesBeat 75/100

COGconnected 72/100

Twinfinite 70/100

"مطمئنم نیستم که آیا Telltale شهامت و مهارت لازم برای گرفتن ایده‌های داستانی مهم، پیشروی ان‌ها و شخصیت‌های کلیدی‌شان و جمع‌کردن آن‌ها بدین شکل در یک بازی را داشته باشد."

Destructoid 60/100

* درصورت انتشار نمرات بیشتر این پست به روز خواهد شد.

منبع متن: pardisgame