همانطور که پیشتر توسعه‌دهندگان بازی Stardew Valley وعده داده بودند، تاریخ انتشار این بازی بر روی نینتندو سوییچ مشخص و اعلام شد. این بازی در تاریخ پنج‌شنبه ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه و منتشر خواهد شد و برای اولین بار شاهد انتشار بازی Stardew […]

تاریخ انتشار بازی Stardew Valley بر روی نینتندو سوییچ مشخص شد

همانطور که پیشتر توسعه‌دهندگان بازی Stardew Valley وعده داده بودند، تاریخ انتشار این بازی بر روی نینتندو سوییچ مشخص و اعلام شد. این بازی در تاریخ پنج‌شنبه ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه و منتشر خواهد شد و برای اولین بار شاهد انتشار بازی Stardew Valley بر روی کنسولی قابل حمل و همچنین یکی از کنسول‌های تولید شده توسط شرکت نینتندو خواهیم بود.

توسعه‌دهنده این بازی ضمن اعلام خوشنودی خود از این خبر اظهار داشت:

من بسیار خوشحال هستم که می‌بینم Stardew Valley برای یک کنسول نینتندو عرضه می‌گردد. بالاخره من با کنسول‌های نینتندو بزرگ شده‌ام!

نسخه نینتندو سوییچ بازی تحسین‌شده Stardew Valley توسط استودیوی بازی‌سازی سیک‌هد گیمز (Sickhead Games) ساخته شده است. قرار است که در اوایل سال آینده میلادی شاهد انتشار یک به‌روزرسانی برای این بازی باشیم که حالت چند نفره را به این عنوان می‌افزاید. شایان ذکر است که عرضه یک نسخه آزمایشی از این حالت نیز در دستو کار توسعه‌دهندگان Stardew Valley قرار دارد.

چند ماه پیش بود که اعلام شد، حالت چند نفره بازی Stardew Valley این امکان را به بازیکنان خواهد داد تا سه کابین در مزرعه خود ساخته و آن‌ها را مدیریت کنند. هر یک از کابین‌ها توسط یکی از دوستان بازیکن قابل کنترل و مدیریت خواهد بود.

در کنار اعلام خبر تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Stardew Valley، مشخص شد که احتمالاً حالت چند نفره برای این نسخه نیز پس از انتشار آن برای نسخه‌ رایانه‌های شخصی بازی مذکور در دسترس قرار بگیرد.

همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Stardew Valley در تاریخ پنج‌شنبه ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر ۲۰۱۷) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و سیستم عامل مک در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa