به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gameranx، بتای عنوان Call of Duty: World War II پنج برابر زمان عرضه نسخه پیشین این مجموعه یعنی Infinite Warfare، بازیکن فعال داشته است.

با اتمام مهلت تجربه نسخه Beta این عنوان، نیم‌نگاهی به نحوه اجرایش بر روی پلتفرم PC داشتیم و بنظر می‌رسد که در مقایسه با عنوان علمی‌تخیلی سال گذشته، تغییرات و پیشرفت‌های بسیاری را از لحاظ تعداد به همراه خود آورده است. آنقدری که حتی در مرحله بتا نیز 5 برابر بیشتر از Infinite Warfare میزبان بازیکنان بوده است.

در هفته گذشته، Call of Duty: WWII میزبان 65 هزار بازیکن بود که درمقابل آمار بازیکنان Infinite Warfare در هفته گذشته، چیزی حدود 460% بیشتر می‌باشد. همچنین توانست از Black Ops III نیز در این زمینه جلو بزند که حدودا 63 هزار بازیکن فعال در سال 2015 را از آن خود کرده بود.

این افزایش مهم است و دلایل مختلفی دارد. اولین دلیل آن، اهمیت مردم به مسئله "بازگشت به ریشه‌ها" می‌باشد و دومین مسئله، رقابت این عنوان با عناوینی چون Dota 2، CS:GO و PUBG است. با بسته شدن مرحله بتای عمومی، نمی‌توان با صراحت و اطمینان گفت که ایا این اعداد و ارقام ثابت خواهند ماند یا خیر، برای مثال LawBreakers در شروع مرحله بتا بازیکنان بسیاری داشت، اما حال بر سر 300 بازیکن تقلا می‌کند. هرچند Call of Duty مجموعه بزرگی است، اما هرچیزی ممکن است.

نظر شما چیست؟ آیا این نسخه می‌تواند بازیکنان بسیار زمان بتا را نگه‌دارد یا خیر؟

منبع متن: pardisgame