توسعه‌دهندگان بازی Hawken تصمیم گرفته‌اند تا سرورهای این بازی اول شخص خود را در سرویس استیم غیرفعال کنند. تنها سه سال از انتشار این بازی زمان می‌گذرد و به نظر می‌رسد که سازندگان آن تصمیم دارند تا بر روی چیزهایی جدید کار کنند. سازندگان Hawken با انتشار بیانیه‌ای در صفحه فیسبوک خود اعلام کردند که […]

سرورهای بازی Hawken بسته خواهد شد

توسعه‌دهندگان بازی Hawken تصمیم گرفته‌اند تا سرورهای این بازی اول شخص خود را در سرویس استیم غیرفعال کنند. تنها سه سال از انتشار این بازی زمان می‌گذرد و به نظر می‌رسد که سازندگان آن تصمیم دارند تا بر روی چیزهایی جدید کار کنند. سازندگان Hawken با انتشار بیانیه‌ای در صفحه فیسبوک خود اعلام کردند که تصمیم دارند تا سرورهای این بازی را ببندند و بر روی چیزهای جدیدی تمرکز کنند.

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Hawken از تاریخ سه‌شنبه ۱۲ دی ماه (۲ ژانویه ۲۰۱۸ میلادی) دیگر در دسترس نخواهد بود. تمامی محتوای دانلودی و افزودنی این بازی نیز از روز گذشته، یعنی دوشنبه ۱۰ مهر (۲ اکتبر) دیگر قابل دسترسی نیست. بیانیه سازندگان Hawken به شرح زیر است:

این تجربه‌ای فوق‌العاده با ارزشی‌ست که در کنار جامعه مخاطبین گسترده رایانه‌های شخصی فعالیت می‌کنیم. ما به دنبال خلق بازی‌هایی بزرگتر بر اساس آنچه که تاکنون آموخته‌ایم، هستیم.

بازی تیراندازی تاکتیکی Hawken از محبوبیت نسبتاً خوبی در بین بازیکنان رایانه‌های شخصی برخوردار است و بسته شدن سرورهای آن بدون دسترسی جایگزین نظیر تجربه به صورت LAN، بی‌شک به مذاق طرفداران آن خوش نخواهد آمد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا سازندگان این بازی تصمیم دارند تا سرورهای نسخه‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس آن را نیز غیرفعال کنند یا خیر.

منبع متن: gamefa