بر اساس اطلاعیه اخیر شرکت ۲K Games، بازی WWE 2K18 از ویژگی خریدهای درون برنامه‌ای (microtransactions) پشتیبانی نخواهد کرد. با این حال، این بازی از سیستم لوت باکس (Loot Box) و ارز مجازی در حالت MPlayer پشتیبانی می‌کند که ظاهراً برای بازکردن آن، باید تنها به تجربه خود بپردازید و نیازی به صرف هزینه اضافی […]

بازی WWE 2K18، شامل خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهد بود

بر اساس اطلاعیه اخیر شرکت ۲K Games، بازی WWE 2K18 از ویژگی خریدهای درون برنامه‌ای (microtransactions) پشتیبانی نخواهد کرد. با این حال، این بازی از سیستم لوت باکس (Loot Box) و ارز مجازی در حالت MPlayer پشتیبانی می‌کند که ظاهراً برای بازکردن آن، باید تنها به تجربه خود بپردازید و نیازی به صرف هزینه اضافی نیست.

به نظر می‌رسد که بازی WWE 2K18 مشابه دیگر بازی ورزشی شرکت ۲K Games، یعنی NBA 2K18، از سیستم ارزی مجازی پشتیبانی خواهد کرد. در وبلاگ WWE 2K در خصوص بازکردن گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر در این بازی کشتی، آمده است که:

آنلاک کردن‌ها از طریق پیشرفت در دو حالت MyCareer و Road to Glory میسر خواهد بود. بیشتر سوپراستارها و حرکات‌ها از ابتدای بازی غیرقابل دسترس خواهد بود. زمانی که هر کدام از آیتم‌ها قفل باشند، با استفاده از ارز مجازی [درون بازی] قابل دسترسی خواهند بود.

به دنبال عقب‌نشینی شرکت ۲K Games از افزودن ویژگی خریدهای درون برنامه‌ای در بازی‌های خود نظیر عنوان NBA 2K18، توییتر رسمی WWE Games با انتشار توییتی در این خصوص بیان داشت:

هیچ خرید درون‌ برنامه‌ای در بازی WWE 2K18 وجود نخواهد داشت.

این حرکت برای بازی‌ای که توسط شرکت Take-Two Interactive نشر می‌شود، جای شگفتی دارد. تنها چند ماه پیش بود که استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت یاد شده، به سرمایه‌گذاران خود اعلام کرد که از این به بعد بیشتر بر روی خرید‌های درون برنامه‌ای در بازی‌های این شرکت توجه خواهد شد.

بازی WWE 2K18 برای عرضه در تاریخ جمعه ۲۱ مهر ماه (۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش مشخص شد که ۱۰ کشتی‌گیر جدید از طریق محتوای دانلودی به این بازی افزوده خواهند شد که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این رابطه دست یابید.

منبع متن: gamefa