ماد جدید Witcher 3 گرافیک بازی را به حالت دانگریدنشده E3 نزدیک‌تر می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، یک ماد‌ساز به نام Boostin4kix ماد جدیدی را برای Witcher 3: Wild Hunt عرضه کرد که بطور کامل علف‌های بازی را تغییر می‌دهد. طبق ادعای این مادساز، ماد او که Beautiful Grass نام دارد، نوع چمن‌های مناطق White Orchard، Velen و Skellige را تغییر می‌دهد. او برای نشان دادن این تغییرات تصاویری را نیز به اشتراک گذاشت. برای نصب کردن این ماد نیاز است آن‌را از اینجا دانلود کرده و آنرا در پوشه‌ی بازی کپی کنید. 

در بخش نظرات سایت Nexusmods سازنده‌ی این ماد اشاره کرد که هدف او از ساخت این ماد نزدیک‌تر کردن جزئیات علف‌های بازی به تریلر‌های E3 (قبل از اینکه دانگرید شود‌) بوده است:

"برخی از چمن‌هایی که من استفاده کردم همان‌هایی بودند که در تصاویر و تریلر‌های قبل از عرضه‌ی بازی به نمایش گذاشته شده بودند. من وقت زیادی برای پیدا کردن این چمن‌ها صرف کردم اما فکر می‌کنم که بطور کامل از بازی حذف شده باشد. در کل این ماد علف‌های بازی را بسیار زیباتر می‌کند."

برای اینکه بتوانید گرافیک بازی را بوسیله‌ی ماد‌ها حتی بیشتر بهبود دهید می‌توانیم به شما ما‌د‌های Super Turbo Lighting و HD Reworked Project را پیشنهاد کنیم. 

در ادامه با تصاویر همراه باشید:

    

در پایان دیدگاه شما در مورد این ماد چیست؟

منبع متن: pardisgame