شرکت سونی وعده‌های هیجان‌انگیزی برای کنفرانس خبری خود در جریان رویداد Paris Games Week امسال داده است. این شرکت با انتشار توییتی ابراز داشت که طرفداران پلی‌استیشن می‌توانند انتظار «رونمایی‌های بزرگ» و «به‌روزرسانی‌های» نامشخصی را در جریان نمایششان داشته باشند. کنفرانس خبری سونی که PlayStation Live From Paris Games Week نام دارد در تاریخ دوشنبه […]

وعده سونی برای رویداد Paris Games Week 2017؛ «رونمایی‌های بزرگ»

شرکت سونی وعده‌های هیجان‌انگیزی برای کنفرانس خبری خود در جریان رویداد Paris Games Week امسال داده است. این شرکت با انتشار توییتی ابراز داشت که طرفداران پلی‌استیشن می‌توانند انتظار «رونمایی‌های بزرگ» و «به‌روزرسانی‌های» نامشخصی را در جریان نمایششان داشته باشند.

کنفرانس خبری سونی که PlayStation Live From Paris Games Week نام دارد در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ماه (۳۰ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) برگزار خواهد شد. ساعت دقیق برگزاری این رویداد، ۳ بعد از ظهر به وقت پاریس برابر با ۱۹:۳۰ به وقت تهران است. توییت مورد بحث شرکت سونی به شرح زیر است:

کنفرانس PlayStation Live From Paris Games Week در راه است. منتظر رونمایی‌های بزرگ و به‌روزرسانی‌های جدید در تاریخ ۸ آبان (۳۰ اکتبر) باشید.

از سوی دیگر، سونی با انتشار مطلبی در وبلاگ خود خبر داد که آن‌ها رونمایی و به‌روزرسانی‌های مختلفی را برای این دوره از نمایشگاه Paris Games Week در نظر گرفته‌اند و پس از کنفرانس خبری، اطلاعات و جزئیات بیشتری در رابطه با این شرکت و بازی‌هایش منتشر خواهد شد.

Paris Games Week، اغلب رویدادی مهم برای شرکت سونی محسوب می‌شود. از جمله برخی از رونمایی‌های این شرکت در طی دوره‌های قبلی این رویداد می‌توان به رونمایی از بخش چند نفره Uncharted 4: A Thief’s End، تریلری جدید از بازی Horizon Zero Dawn، تاریخ انتشار Street Fighter V و نمایش جدیدی از آخرین ساخته استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) یعنی Detroit: Become Human اشاره کرد.

نمایشگاه Paris Games Week چند ماه پیش از رویداد Playstation Experience برگزار می‌گردد. شرکت سونی معمولاً در جریان رویداد Playstation Experience از بازی‌های جدید رونمایی به عمل می‌آورد و تریلرهای زیاد و جذابی از بازی‌های خود منتشر می‌کند. این دوره از این نمایشگاه، امسال از تاریخ شنبه ۱۸ آذر ماه (۹ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی) آغاز به کار می‌کند.

لازم به ذکر است که شرکت سونی در جریان کنفرانس Gamescom 2017، حضور نداشت و کنفرانسی خبری برگزار نکرد؛ بنابراین، Paris Games Week 2017، نخستین رویداد مهمی خواهد بود که شرکت سونی پس از نمایشگاه E3 2017 در آن حضور می‌یابد.

منبع متن: gamefa