اگر تاکنون موفق به تجربه‌ی عنوان موفق و تحسین شده‌ی Horizon: Zero Dawn نشده‌اید، می‌توانید با عرضه‌ی نسخه‌ی کاملش در ماه دسامبر به دل دنیای خاص و وسیع آن بروید. پس از لو رفتن Horizon: Zero Dawn – Complete Edition در یکی از فروشگاه‌ها، به‌تازگی سونی رسماً این نسخه را تایید و معرفی کرده است. این […]

Horizon: Zero Dawn – Complete Edition رسماً معرفی شد

اگر تاکنون موفق به تجربه‌ی عنوان موفق و تحسین شده‌ی Horizon: Zero Dawn نشده‌اید، می‌توانید با عرضه‌ی نسخه‌ی کاملش در ماه دسامبر به دل دنیای خاص و وسیع آن بروید.

پس از لو رفتن Horizon: Zero Dawn – Complete Edition در یکی از فروشگاه‌ها، به‌تازگی سونی رسماً این نسخه را تایید و معرفی کرده است. این نسخه قرار است در تاریخ‌های ۵ و ۶ دسامبر (۱۴ و ۱۵ آذر)، به ترتیب در آمریکای شمالی و اروپا با قیمت ۵۰ دلار انتشار یابد و شامل تمامی محتویات نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس و گسترش دهنده‌ی The Frozen Wilds که در ۷ نوامبر (۱۶ آبان) عرضه می‌گردد، می‌شود.

Horizon: Zero Dawn، ساخته‌ی استودیوی گریلا گیمز که سابقه‌ی کار برروی سری Killzone را داشته، در ماه فوریه‌ی امسال روانه‌ی بازار شد و توانست در مدتی کوتاه به یکی از موفق‌ترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۴ تبدیل شود و مدت‌ها در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گیرد. نهایتاً باکس‌آرت رسمی نسخه‌ی Complete این عنوان را مشاهده می‌کنید:

منبع متن: gamefa