تخفیفات این هفته PS Store برای منطقه امریکا مشخص شد

این هفته نیز شاهد تخفیفاتی بر روی Playstation Store در ناحیه آمریکا هستیم که البته تعداد آن‌ها نسبت به هفته‌های پیش کمتر شده است. همچنین این هفته خبری از تخفیفات ناشری نیز نیست. اما با تمام این احوال هنوز هم تعدادی عنوان با ارزش در بین لیست تخفیفات به چشم می‌خورند که تجربه آن‌ها بدون شک خالی از لطف نخواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot شاید عجیب‌ترین عنوان شامل تخفیف این هفته بازی تحسین‌ شده‌ی Uncharted: The Lost Legacy باشد که تنها حدود دو ماه پیش منتشر شده و با تحسین بسیاری از سوی طرفداران و منتقدان نیز روبرو شده بود. شما هم‌اکنون می‌توانید این عنوان را که قیمت اصلی آن 40 دلار می‌باشد با تخفیفی 10 دلاری تهیه کنید. هم‌چنین اعضای PlayStation Plus نیز می‌توانند عنوان محبوب Nier: Automata را با قیمت 39 دلار تهیه کنند، قیمت این عنوان برای کاربران عادی 42 دلار است.

از جمله عناوین دیگر لیست تخفیف این هفته می‌توان از Murdered: Soul Suspect با قیمت 5 دلار، RBI Baseball 17 با قیمت 8 دلار، Space Hulk: Ascension با قیمت 25 دلار و Space Hulk با قیمت 21 دلار نام برد. همچنین طرفداران سری Warhammer نیز می‌توانند عنوان Warhammer 40,000: Deathwatch را به قیمت 28 دلار تهیه کنند.

از طرفی مخاطبین PS3 و PS VITA تقریبا هیچ انتخاب برجسته‌ای ندارند. به جز عناوینی همچون Space Hulk با قیمت 16 دلار و AeternoBlade با قیمت 4 دلار و چندتایی عنوان دیگر. قابل ذکر است که اگر شما از اعضای Playstation Plus هستید می‌تواند عناوین رایگان ماه اکتبر را تجربه کنید.

منبع متن: pardisgame