تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی عنوان Abandon Ship، عنوانی که شما را به چالش کنترل یک کشتی دعوت می‌کند

Abandon Ship نام آخرین ساخته استودیو مستقل Fireblade است که به نظر می‌رسد عنوانی بسیار لذت‌بخش برای طرفداران مبارزات استراتژیک و گشت‌وگذار در دریا باشد. این عنوان قرار است در سال جاری میلادی برای کامپیوترهای شخصی منتشر بشود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers گیم‌پلی عنوان Abandon Ship با توجه به تریلرها و جزییات منتشر شده از این عنوان بسیار سرگرم‌کننده و دقیق به نظر می‌رسد. در این بازی شما نقش کاپیتان یک کشتی را بر عهده دارید که باید از نبرد‌ با دیگر کشتی‌ها گرفته تا میزان وزن بار کشتی و بسیاری چیزهای دیگر را کنترل کند. دنیای این بازی پر از نکات مخفی، داستان‌های فرعی، مبارزات دقیق، مکان‌های شگفت‌انگیز و موجودات دریایی مهیب است. 

این بازی از دنیایی وسیع و متنوع برخوردار است که می‌تواند شما را برای ساعت‌ها از دنبال کردن داستان اصلی دور کند. همچنین رخ دادن‌ اتفاق‌هایی همچون مرگ خدمه و حتی غرق شدن کشتی حسی واقع‌گرایانه به این بازی می‌بخشد. برای مثال اگر کشتی شما غرق شود تنها کاپیتان و تعداد اندکی از خدمه باقی می‌مانند که باید با زنده ماندن بر روی قایقی کوچک راه نجاتی پیدا کنند. سیستم آب‌وهوای بازی نیز در هر منطقه متفاوت است و باید انتظار باران‌، طوفان و اتفاقات دیگری را نیز در حین تجربه خود داشته باشید. شما می‌توانید آخرین تریلر گیم‌پلی این عنوان را در زیر مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD _ دانلود با کیفیت HD

منبع متن: pardisgame