در بخش Universe Mode در عنوان WWE 2K18، برنامه تلویزیونی خود را زمان‌بندی کرده، رقابت‌های مخصوص خود را میان کشتی‌گیران به وجود آورده، هواداران بیشتری جذب نموده و نهایتا مسابقات مهم بر سر کمربندهای قهرمانی برگزار کنید. مجموعه عناوین سالانه WWE 2K، قرار است در تاریخ ۱۷ اکنبر (۲۵ مهر) با عنوان WWE 2K18، بار […]

انتشار جزییات جدید از بخش Universe Mode در عنوان WWE 2K18

در بخش Universe Mode در عنوان WWE 2K18، برنامه تلویزیونی خود را زمان‌بندی کرده، رقابت‌های مخصوص خود را میان کشتی‌گیران به وجود آورده، هواداران بیشتری جذب نموده و نهایتا مسابقات مهم بر سر کمربندهای قهرمانی برگزار کنید.

مجموعه عناوین سالانه WWE 2K، قرار است در تاریخ ۱۷ اکنبر (۲۵ مهر) با عنوان WWE 2K18، بار دیگر به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بازگردند. همراه با این عنوان، بسیاری از بخش‌ها و ویژگی‌های مورد علاقه هواداران این سبک، از جمله بخش قابل شخصی‌سازی و عمیق Universe Mode نیز، باز خواهند گشت. شرکت ۲K Sports با انتشار اطلاعات تازه‌ای، جدیدترین ویژگی‌های اضافه شده به این بخش در عنوان WWE 2K18 را، به هواداران معرفی کرده است.

برای افرادی که با این بخش آشنایی ندارند، باید بگوییم که Universe Mode شبیه‌ساز سیستم پخش تلویزیونی و طراحی برنامه‌های هفتگی WWE است. در این بخش که کاملا قابل شخصی‌سازی بوده، شما توانایی آن را داشته تا کشتی‌گیران محبوب خود یا شخصیت‌های که خودتان ساخته‌اید را، در سه برنامه‌ معروف و هفتگی WWE یعنی RAW ،SmackDown Live و NXT روبروی یکدیگر قرار دهید.

با مسابقه هر کشتی‌گیر و شکست و پیروزی او درون رینگ مبارزه، قدرت و رتبه‌بندی آن‌ها در میان WWE Universe (هواداران و تماشاچیان برنامه‌های WWE) تغییر کرده، و مشخص می‌شود که کدام کشتی‌گیر بسته به عملکردش، شانس مبارزه برای بدست آوردن یکی از کمربندهای قهرمانی، در برنامه‌های ماهانه WWE همانند Wrestlemania را، خواهد داشت. هر یک از این مبارزات نیز توسط بازیکنان قابل انجام بوده، پس شما می‌توانید با مهارت و توانایی خودتان سرنوشت آنکه چه کسی برای کمربند جنگیده و چه شخصی آن را در دست خواهد داشت را، کنترل کنید. البته برای افرادی که علاقه‌ایی به شرکت در این مبارزات نداشته، این قابلیت وجود دارد تا تنها نتایج مسابقات را نگاه کرده و بیشتر بر روی ارائه بهترین برنامه تلویزیونی در هر هفته، تمرکز کنند.

بخش Universe Mode همچنین به شما اجازه داده تا میان کشتی‌گیران مختلف، رقابت‌های شخصی و عمیقی به وجود آورید. به هنگام رخ دادن این رویدادها – که ممکن است میان دو کشتی‌گیر یا دو تیم دو نفره اتفاق بی‌افتند – بازی سناریوهای منحصر به فردی را به صورت میان‌پرده‌های سینمایی، به شما نشان خواهد داد.

شما می‌توانید با مطالعه گزارش‌های قبلی ما، اطلاعات بسیار زیادی در مورد یکی دیگر از بخش‌های مهم عنوان WWE 2K18، یعنی MyCareer و ویژگی‌های جدیدی که در این نسخه به آن افزوده شده است، بدست آورید. علاقمندان همچنین می‌توانند از اینجا از ۱۰ محتوای دانلودی این عنوان آگاه شده، یا آنکه جدیدترین خبر در مورد عدم وجود خریدهای درون بازی در WWE 2K18 را، مطالعه کنند.

شایان ذکر است که در کنار پلتفرم‌های اعلام شده در ابتدای خبر، عنوان WWE 2K18 برای عرضه بر روی کنسول نینتندو سوییچ نیز تایید شده است، هرچند تا این لحظه تاریخ عرضه دقیقی نداشته و طبق اعلام‌های قبلی شرکت ۲K Sports، قرار است تا پایان سال جاری منتشر شود.

در ادامه می‌توانید چند تصویر جدید انتشار یافته از بخش Universe Mode در عنوان WWE 2K18 را، مشاهده کنید.

 

منبع متن: gamefa