به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، تریلر جدید عنوان Planet of the Apes: Last Frontier امروز منتشر شد و به ما انتخاب‌های سخت شخصیت Khan و تاثیرپذیری آنان را نشان می‌دهد.

در ماه آگست، سازندگان انگلستانی به نام Imaginati Studios، عنوان Planet of the Apes: Last Frontier  معرفی کردند. عنوانی ماجراجویی و سینماتیک که ماجرایش میان فیلم‌های اخیر این مجموعه یعنی Dawn of Planet of Apes و War for the Planet of Aps رخ می‌دهد.

امروز، این استودیو تریلری جدید را منتشر کردند که در آن، به انتخاب‌های دشوار بازی و تاثیری که بر روند بازی می‌گذارند اشاره می‌شود. این تاثیرپذیری فقط مختص میمون‌ها نیست و انسان‌ها نیز متناسب با انتخاب‌های شما، تغییراتی را خواهند پذیرفت.

در واقع تریلر به داستان‌ یکی از شخصیت‌های اصلی بازی می‌پردازد یعنی "خان" (Khan) که باید میان امنیت خانواده خود یا جنگ با "سزار" (Caesar) یکی را انتخاب کند.

این بازی در واقع داستانی کاملا مجزا و جدید را بیان می‌کند که در کو‌ه‌های Rocky رخ می‌دهد و بر گروهی از میمون‌ها تمرکز می‌کند که فرار کرده‌اند و به‌دور از جنگ خونین میان انسان‌ها و میمون‌ها، پناه گرفته‌اند. زمستان نزدیک است و غذا کم، به همین دلیل میمون‌ها مجبور می‌شوند به روستای انسان‌ها که نزدیکی آن حوالی است بروند تا بتوانند با جمع‌اوری منابع زنده بمانند. و اینجاست که سیل عظیمی از دودلی‌ها و انتخاب‌ها به سراغتان می‌آید.

در بازی کنترل هر 2 گروه انسان‌ها و میمون‌هارا بدست خواهید گرفت و بسته به انتخاب‌هایتان، برخی می‌میرند و برخی زنده می‌مانند. همچنین بازی دارای چندین پایان مختلف است. در این عنوان شما هیچ‌گونه کنترل مستقیمی نخواهید داشت، خبری از پازل‌ها و ماجراجویی‌های گوناگون نیست و فقط با انتخاب‌های خود باید بازی را به پیش ببرید.

عنوان Planet of the Apes: Last Frontier برای کنسول‌های خانگی و کامپیوتر‌های شخصی درحال ساخت می‌باشد و انتظار می‌رود که این پاییز منتشر شود. در ادامه شمارا به دیدن چندین عکس و تریلر جدید این عنوان دعوت می‌کنیم: 

دانلود تریلر با کیفیت SD

دانلود تریلر با کیفیت HD

آیا علاقه‌ای به تجربه این عنوان دارید؟ به‌نظر شما این بازی، بعنوان یک بازی سینماتیک، بدون هرگونه کنترل، آیا می‌تواند موفق شود؟

منبع متن: pardisgame