تماشا کنید: قابلیت جدید شبیه‌ساز RPCS3 بازی‌ها را با رزولوشنی بالاتر از نسخه اصلی اجرا می‌کند

تیم سازنده نرم‌افزار RPCS3 امروز اعلام کرد که طی هفته‌های آینده حالت جدیدی را به این شبیه‌ساز عناوین PS3 بر روی ویندوز اضافه خواهد شد و به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که عناوین مورد نظر خود را با رزولوشنی بالاتر از نسخه اصلی به اجرا در آورند. برای نمایش قابلیت‌های این حالت جدید و ارتقاهای گرافیکی آن این تیم امروز تصاویری از اجرای عنوان انحصاری Demon’s Souls با رزولوشن 4K واقعی در حالت 16xAF منتشر کرد. در ادامه شاهد این تصاویر باشید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، قابلیت رندر بازی‌ها در رزولوشن بالاتر امکان اجرای بازی‌ها در رزولوشن‌های بالاتر از 720p یا 1080p را فراهم می‌آورد. به این ترتیب دارندگان مانیتورهای 4K  می‌توانند عناوین PS3 را بر روی PC خود در بالاترین رزولوشن ممکن تجربه کنند و از سوی دیگر کسانی که از مانیتورهای 1080p استفاده می‌کنند نیز با تکنیک کاهش رزولوشن می‌توانند در بالاترین رزولوشن مانیتور به تجربه بازی‌ها بپزداند.

یکی از کاربران فروم NeoGAF تصاویری از اجرای بازی‌های دیگر (از قبیل Red Dead Redemption ،Metal Gear Solid 3: Snake Eater ،Persona 5 ،Dante’s Inferno و Drakengard 3) در حالت ارتقا رزولوشن RPCS3 منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده نمایید.

رزولوشن اصلی همه تصاویر 4K است که به 1080p تغییر اندازه داده شده است.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

 

 

 

منبع متن: pardisgame