عنوان FIFA 18 هم‌اکنون در دسترس پلتفرم‌های مقصد خود است و حال طبق اعلام شرکت الکترونیک آرتز این شبیه‌ساز محبوب ۱.۶ میلیون بازی‌باز آنلاین در هفته اول عرضه خود داشته است. شرکت الکترونیک آرتز در حساب توییتر خود اعلام داشت که FIFA 18 با داشتن ۱.۶ میلیون بازی‌باز فعال، برروی همه پلتفرم‌های عرضه شده، شروع بسیار خوبی […]

عنوان FIFA 18 در هفته اول عرضه خود ۱.۶ میلیون بازی‌باز همزمان داشته است

عنوان FIFA 18 هم‌اکنون در دسترس پلتفرم‌های مقصد خود است و حال طبق اعلام شرکت الکترونیک آرتز این شبیه‌ساز محبوب ۱.۶ میلیون بازی‌باز آنلاین در هفته اول عرضه خود داشته است.

شرکت الکترونیک آرتز در حساب توییتر خود اعلام داشت که FIFA 18 با داشتن ۱.۶ میلیون بازی‌باز فعال، برروی همه پلتفرم‌های عرضه شده، شروع بسیار خوبی را داشته است. توجه داشته باشید که این تعداد مربوط به بازی‌بازان آنلاین همزمان است نه کل کسانی که بازی FIFA 18 را خریداری کرده‌اند.

الکترونیک آرتز اطلاعات بیشتری را عرضه نکرد و ما دقیقا نمیدانیم که چنین عملکردی نسبت به دیگر عناوین سری FIFA مثبت بوده یا کاهش پیدا کرده اگرچه داشتن چنین رکوردی بسیار عالی است.

در دیگر اطلاعات منتشر شده در رابطه با عنوان FIFA 18 شاهد انتشار سیستم مورد نیاز نسخه رایانه‎های شخصی و  لیست آهنگ‎‌های این بازی هم منتشر شده بود که شامل آهنگ‎‌های متنوع و مختلفی می‌شد و نکته جالب آن، توجه زیاد به هنرمندان مستقل بود. میزان فضای مورد نیاز این بازی روی نینتندو سوییچ نیز مشخص شده است و به نظر این بازی حجمی بالغ بر ۱۴٫۳ گیگابایت نیاز خواهد داشت. نقدها و نمرات اولیه این بازی نیز منتشر شده که حاکی از کیفیت مناسب این بازی دارد.

عنوان FIFA 18 در تاریخ ۲۹ سپتامبر ( برابر با جمعه، ۷ مهر ۱۳۹۶) برای کنسول های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ منتشر شد و هم‌اکنون در دسترس است.

منبع متن: gamefa