رئییس استودیوهای بینالمللی سونی اینتراکتیو انترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) در مصاحبه به مجله فامیتسو (Famitsu) سال ۲۰۱۷ را سالی پرثمر برای استودیوهای ژاپنی دانست و به تمجید از نینتندو و کنسول سوییچ پرداخت. در خصوص عملکرد سونی در Tokyo Game Show، یوشیدا گفت که با توجه به رشد محبوبیت پلیاستیشن ۴ در ژاپن، آنها توانست […]
رئییس استودیوهای بینالمللی سونی اینتراکتیو انترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) در مصاحبه به مجله فامیتسو (Famitsu) سال ۲۰۱۷ را سالی پرثمر برای استودیوهای ژاپنی دانست و به تمجید از نینتندو و کنسول سوییچ پرداخت.
در خصوص عملکرد سونی در Tokyo Game Show، یوشیدا گفت که با توجه به رشد محبوبیت پلیاستیشن ۴ در ژاپن، آنها توانست بازیهای زیادی را در بخشهای مختلف به نمایش بگذارند که برخی از این عناوین برای نخستین بار در معرض دید بازیکنان و علاقهمندان قرار گرفتند و برخی دیگر نیز عناوین مخصوص پلیاستیشن VR بودند.
یوشیدا همچنین به تمجید از استودیوهای ژاپنی پرداخت و گفت که با عرضه عناوینی همچون Everybody’s Golf، Gravity Rush 2، The Last Guardian و Knack 2 و عناوینی مانند Gran Turismo Sport که در ماههای آینده عرضه میشوند، سال ۲۰۱۷ برای استودیوهای ژاپنی سالی پرثمر و سازنده بوده است.
یوشیدا در خصوص نینتندو سوییچ نیز اعلام کرد که وجود شرکتهای مختلف با رویکردهای متفاوت، میتواند به استویدوهای مختلف در ساخت عناوین گوناگون کمک کند که این موضوع در نگاه کلی به پیشرفت صنعت بازیسازی کمک میکند. البته با توجه به ادامه روند موفق نینتندو سوییچ میتوان انتظار داشت که در آینده نزدیک تاثیر آن در بازار بیش از پیش شود.
منبع متن: gamefa