به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، عنوان Halo Recruit، ساخته شده برای پلتفرم‌های "واقعیت تلفیقی" (Mixed Reality) این ماه عرضه خواهد شد.

عنوانی جدید از Halo در راه است و سازندگان قول چیزی متفاوت را داده‌اند. شرکت "مایکروسافت" نیز طی یک مراسم، اختصاص داده شده به پلتفرم جدیدش یعنی "واقعیت تلفیقی"، خبر از عرضه عنوان Halo Recruit داد که بصورت Free to play عرضه خواهد شد.

آن‌ها دقیقا از اینکه این عنوان چگونه از فناوری جدیدشان استفاده خواهند کرد اطلاعات زیادی ندادند، اما بنظر می‌آید که صرفا یک تجربه ساده باشد، نوعی تست. ارشد این فناوری جدید، آقای "اکس کیپمن" (Alex Kipman) در این باره می‌گوید:

"این یک تجربه جذاب و کوتاه در دنیای Halo می‌باشد. شما در این بازی اشخاص کلیدی و نمادین بسیاری را خواهید دید."

دانلود ویدیو با کیفیت SD

دانلود ویدیو با کیفیت HD

Halo Recruit یک ساخته از استودیوی "343 Industries" می‌باشد، بنابراین باید انتظار یک اثر بهینه و خوب را داشت. اما واقعا در این تجربه جدید چه چیزهایی را مشاهده خواهیم کرد؟ آیا بازیکنان باید با یک نسخه واقعیت مجازی شخصیت "کورتانا" به گشت‌وگزار بپردازند یا چیزهایی برای نابودکردن هم خواهد بود؟ تنها باید صبرکرد و دید.

"واقعیت تلفیقی" اسم فناوری‌ای است که از ترکیب هدست‌های واقعیت مجازی با واقعیت تقویت‌شده(چون HoloLens)، بدست می‌آید و تصاویر 3 بعدی را در محیط واقعی پردازش خواهد کرد. در پی این همایش، Microsoft هدست‌ جدید Samsung HMD Odyssey را نیز معرفی کرد.

اولین هدست‌های این فناوری جدید در تاریخ 17 اکتبر، یعنی 12 روز دیگر، به بازار خواهد آمد. قیمت آن‌ها از 400$ شروع می‌شود. بنظر شما این فناوری می‌تواند موفقیت کسب کند؟ با توجه به توضیحات داده شده، باید انتظار تجربه‌ای متفاوت و نوین را داشته باشیم، اما همه این‌ها تا 12 روز دیگر مشخص خواهد شد. 

منبع متن: pardisgame