به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، اطلاعات جدیدی راجع به سلاح‌ها و شخصیت‌های جدید بازی Code Vein منتشر شد.  

امروز Bandai Namco اطلاعات جدیدی را از عنوان جدید خود یعنی Code Vein به همراه چندین عکس منتشر کرد. این اطلاعات بسیاری از دانسته‌های قبلی ما پوشش می‌دهد، همچون جزئیات شخصیت Jack Rutherford و Eva Roux.

بطور خلاصه، شخصیت Jack Rutherford یک شکارچی "از گور برخاستگان" است که افراد کمی را جز شخصیت‌اصلی داستان و Eva، نزدیک خود نگه می‌دارد. Eva Roux نیز تخصصی مشابه Jack را دارد و با وی به سفر می‌پردازد، زیرا Jack یک بار جان وی را نجات داده ات.

Jack از یک شمشیر یک‌دستی استفاده می‌کند و دشمنانش، از وی گریزانند. Eva از یک Bayonet استفاده می‌کند و بعنوان یک شخصیت حامی همیشه پشت Jack است. شحصیت‌اصلی داستان با آن‌ها کار می‌کند اما به ‌آن‌ها کاملا اعتماد ندارد.

همچنین اطلاعاتی راجع‌به برخی از سلاح‌های بازی منتشر شده است که بدین شرح می‌باشند:

شمشیر یک‌دستی: سریع و فرز، این شمشیر‌ها برای مبارزه با دشمنان کند بسیار مناسب هستند، اما خیلی قوی نمی‌باشند.

شمشیر دودستی: از یک‌دستی آهسته‌تر، اما قوی‌تر و بلندتر. مناسب برای مبارزه با گروهی از دشمنان.

بایونت (Bayonet): مناسب برای مبارزات دور و نزدیک. این سلاح همچون یک شمشیر می‌تواند ببرد و چون یک سلاح گرم شلیک کند.

Helberd: یک سلاح متعادل که بخاطر دسته بلند خود مزیت‌هایی را برای بازیکن به همراه دارد. اما در قیاس با دیگر سلاح‌ها، لگد بیشتری دارد.

چکش بزرگ: بسیار تنومند برای مبارزات نزدیک، اما آهسته.

در نهایت به شخصیت "شوالیه ملکه" (Queen’s Knight) اشاره می‌شود، یک شبه‌انسان گم‌شده که در سرتاسر بازی، یک مانع بزرگ برای شخصیت‌اصلی به حساب می‌آید و با تمام قدرت خود به وی حمله خواهد کرد. بازیکنان باید منتظر موقعیت مناسب حمله بمانند تا بتوانند این حریف سررسخت را شکست دهند.

با دیدن این تصاویر، می‌توان به طراحی دوست‌داشتنی این بازی پی‌برد و البته خونین. آیا شما از طرفداران این عنوان می‌باشید؟ نظرات خود را در این باره با ما درمیان بگذارید.

منبع متن: pardisgame