به گزارش‌ پردیس‌گیم و به نقل از Konami ، DSOGaming بامروز اعلام کرد که اولین پک داده‌های PES 2018 برای همه‌گان موجود شده است و بازیکنان می‌توانند آن‌را دانلود کنند. در این پک حدود 100 چهره جدید و به‌روز شده به بازی اضافه خواهند شد.

بنابر اطلاعات، این پک داده حاصل اسکن 3 بعدی چهره‌ای است که توسط سازندگان انجام شده تا ریزترین جزئیات فیزیک بازیکنان را پوشش دهد، از ریزترین خالکوبی‌ها تا طریقه مناسب برای پوشیدن لباس.

همچنین، آخرین لباس‌های لیگ UEFA، برای تیم‌هایی چون Atletico Madrid و یا A.S. Roma در این آپدیت حضور خواهند داشت. کات‌سین‌های مسترلیگ نیز در این بازی آپدیت خواهند شد.

آقای "جوناس لیگارد" (Jonas Lygaard)، مدیر ارشد بخش درآمدزایی و ساخت‌وساز شرکت Konami در این باره می‌گوید:

"ما از بازخوردهای جهانی PES 2018 بسیار شگفت‌زده شده‌ایم. این عنوان موفق‌ترین عنوان PES تا به امروز ما بوده است و ما خوشحالیم که طرفداران از کیفیت اجرایی بازی راضی می‌باشند. قول بر سر ارائه واقع‌گرایانه تجربه ممکن در PES 2018 در بسته‌های داده و آپدیت‌های‌مان به واقعیت خواهد پیوست. انگیزه ما برای اطمینان از دخیل‌کردن تمام جزئیات بازی به منظور ایجاد یک بازتاب کاملا واقعی همچنان پابرجاست و این پیشرفت‌ها کماکان ادامه خواهند داشت."

آیا شما موفق به تجربه عنوان PES 2018 شده‌اید؟ در این صورت آیا سخنان فوق را قبول دارید؟ تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع متن: pardisgame