آماری شگفت‌انگیز از تعداد بازیکنان همزمان FIFA 18 در آخر هفته گذشته

به تازگی شرکت EA از آمار اولیه بازیکنان عنوان FIFA 18 رونمایی کرده و به نظر می‌رسد این عنوان از همین ابتدا به خوبی شروع کرده است. چرا که به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247 در آخر هفته گذشته این بازی برروی تمامی پلتفرم‌ها بیش از 1.6 میلیون بازیکن همزمان داشته است.

این شروعی بسیار خوب برای عنوانی به محبوبیت و FIFA است. آمار فروش FIFA همیشه چشم‌گیر بوده ولی تعداد بازیکنان همزمان تصویر بهتری از طرفداران و مقدار محبوبیت بازی ترسیم می‌کند. تعداد بازیکنان فعال به معنای زنده‌بودن بازی است؛ چیزی که هم‌اکنون همه ناشران بیش از هر چیز دیگری دنبال آن هستند.

شایان ذکر است در هنگام عرضه بازی Destiny 2 شرکت Activision اعلام کرد که بازی در اولین آخر هفته خود بیش از 1.2 میلیون بازیکن همزمان داشته است. این آمار نشان از محبوبیت بیشتر FIFA دارد که البته چیز جدید و تعجب‌برانگیزی نیست.

به تازگی نیز آپدیت جدیدی برای FIFA 18 منتشر شده که از تغییراتی که در بازی اعمال می‌کند می‌توان به کاهش دقت شوت‌ها و افزایش سرعت واکنش دروازه‌بان‌ها اشاره کرد. هم‌چنین شما می‌توانید از طریق این لینک راهنمای کامل بخش Career Mode را مشاهده کنید تا با آگاهی کامل قدم به دنیای آن بگذارید.

آیا شما FIFA 18 را تجربه کرده‌اید؟ لطفا تجربه خود از بازی را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame