به نظر می‌رسد جدیدترین اپیزود از Batman: The Telltale Series در رویکردی عجیب، از تصویر واقعی سفیرِ ترور شده‌ی روسیه، آقای "آندری کارلوف" (Andrei Karlov) برای شرح و نمایشِ سرقت از بانک Gotham در داخل بازی استفاده کرده است!

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Kotaku، این تصویر در اپیزود دوم این عنوان با نام The Pact، زمانی که Bruce Wayne و Alfred در جست‌وجوی Harley Quinn هستند، دیده شده است. سایت Kotaku در این باره با استدیوی Telltale Games ارتباط برقرار کرده است اما فعلا بیانیه‌ای از سوی این استدیو در این باره اعلام نشده است.

این شباهت توسط کاربری در توییتر کشف شده است و شما می‌توانید مقایسه‌ی تصویر واقعیِ ترور و تصویری که در بازی استفاده شده است را در زیر مشاهده کنید:

"آندری کارلوف" سفیر روسیه در ترکیه بود که در یک نمایشگاه هنری در شهر آنکارا ترور شد. این رویداد در سطحی جهانی بازتاب داده شد و تصاویر و ویدیوی آن بین درصد زیادی از مردم کشورهای مختلف دست به دست شد. همینطور عکاسی که موفق به ثبت تصاویر این رویداد شده بود، جایزه‌ی بهترین تصویر را در مسابقات تصاویر خبری، برنده شده است.

در زیر می‌توانید تصویری شفاف‌تر را از محتوای داخل بازی مشاهده کنید. این تصویر دقیقا شبیه به عکس واقعی رویداد می‌باشد؛ فقط به دلیل نوع نمایشگرِ Bruce Wayne در بازی، کمی کشیده‌تر دیده می‌شود:

نظر شما چیست؟ آیا این اتفاق، حاصل یک اشتباه بوده است؟

منبع متن: pardisgame