اولین تصویر دنباله فیلم جانوران شگفت‌انگیز منتشر شد

سری هری پاتر حدودا 6 سال قبل به اتمام رسید اما موفقیت عنوان فرعی جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها به طرفداران اطمینان داد که می‌توانند فیلم‌های بیشتری بر اساس دنیای پاتر را انتظار داشته باشند. دنباله این فیلم هم اکنون مراحل پیش تولید را می‌گذراند و اولین تصویر آن امروز منتشر شد.

این تصویر که در حساب توییتر رسمی فیلم منتشر شده، یک مجوز سفر برای شخصیت اصلی داستان "نیوت اسکمندر" را نشان می‌دهد که توسط وزارت سحر و جادو به دلیل "عدم همکاری و سرپیچی از قوانین در سفر قبلی" رد شده است. این تصور را در ادامه مشاهده نمایید.

اولین تصویر دنباله فیلم جانوران شگفت‌انگیز منتشر شد 

در دنباله جانوران شگفت‌انگیز ادی ردماین در نقش نیوت، کاترین واترستون، زو کراویتز و ازرا میلر بار دیگر به ایفای نقش خواهند پرداخت. در این قسمت به شرور اصلی داستان "گلرت گریندل‌والد" با بازی جانی دپ بیشتر پرداخته خواهد شد و همچنین جود لا نیز قرار است نقش آلبوس دامبلدور جوان را بازی کند. کلودیا کیم و اینگوار سیگوردسون دیگر اعضای دیگر تیم بازیگری هستند. کارگردانی این قسمت نیز به عهده دیوید ییتس می‌باشد.

در خلاصه داستان این قسمت که در ماه جولای منتشر شد اینگونه توضیح داده شده است: "همونطور که قول داده بود بالاخره انجامش داد، گریندل‌والد موفق شد فرار کنه و حال افراد بیشتری رو برای دستیابی به هدفش با خودش همراه کرده، تشکیل یک نظام جهانی از جادوگرها و سلطه بر موجودات بی‌جادو. تنها کسی که ممکنه بتونه متوقفش کنه جادوگریه که زمانی اون رو بعنوان عزیزترین دوستش می‌شناخت، آلبوس دامبلدور."

"اما دامبلدور به کمک جادوگری که قبلا موفق به شکست گریندل‌والد شده، نیاز داره. دانش آموز سابقش نیوت اسکمندر. در این ماجراجویی بار دیگر نیوت با تینا، کوئیین و جیکوب همراه خواهد شد اما ماموریت جدید او اینبار حس وفاداریشان را به چالش کشیده و آنها را در مسیر خطرات جدید و تفرقه‌ای قرار خواهد داد که دنیای جادوگری را درگیر کرده است. فیلم دنیای جادوگری را گسترش داده و مخاطب را از نیویورک تا لندن و پاریس با خود همراه خواهد کرد."

دومین قسمت سری جانوران شگفت‌انگیز 16 نوامبر 2018 (جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. به گفته جی.کی. رولینگ این فیلم یک سری پنجگانه خواهد بود. اولین قسمت این سری بیش از 814 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

منبع متن: pardisgame