طی جدیدترین مصاحبه اشرف اسماعیل کارگردان عنوان Assassin’s Creed: Origins، ایشان در مورد ارزش محتوای بازی در دست ساخت خود و همچنین دقت و زمان صرف شده برای طراحی و ساخت اهرام‌ها صحبت کردند. بدون شک Assassin’s Creed: Origins یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری است. پس از یکسال استراحت، شرکت یوبی‌سافت زمان خود را […]

سازندگان Assassin’s Creed: Origins در مورد ارزش محتوای آن صحبت می‌کنند

طی جدیدترین مصاحبه اشرف اسماعیل کارگردان عنوان Assassin’s Creed: Origins، ایشان در مورد ارزش محتوای بازی در دست ساخت خود و همچنین دقت و زمان صرف شده برای طراحی و ساخت اهرام‌ها صحبت کردند.

بدون شک Assassin’s Creed: Origins یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری است. پس از یکسال استراحت، شرکت یوبی‌سافت زمان خود را صرف ساخت عنوانی کرده که بنظر می‌رسد نقاط ضعفی که پیشتر توسط کاربران گزارش شده بود، بهبود یافته‌اند. بعنوان مثال یکی از شکایاتی که در گذشته بازیکنان نسبت به این سری داشته‌اند، این بود که عناوین Assassin’s Creed شامل محتویاتی است که ارزش چندانی ندارند. براساس آنچه که سازندگان اعلام کردند، بازیکنان در Assassin’s Creed: Origins باید خیالشان از بابت این قضیه راحت باشد. طی مصاحبه‌ای با شماره ۳۲۲ مجله GamesMaster، آقای اشرف اسماعیل کارگردان عنوان مذکور توضیح دادند که:

مصر نه تنها مکانی است که شما به‌دلیل منحصر بفرد بودنش دوست دارید در آن به گشت و گذار بپردازید، بلکه با صرف وقت برای سفر در آن چیزهایی خواهید یافت که ارزشمند هستند. در این نسخه ما از چیزهایی که آن‌ها را “محتوای شناور” می‌نامیم، فاصله گرفته‌ایم. ما می‌خواستیم تا همه‌چیز در دنیای بازی معنا و مفهوم داشته باشد. زمانی که ما برروی مصر تحقیق می‌کردیم، چیزهای جالبی پیدا کردیم. افرادی خاص! شخصیت‌هایی واقعی، رویدادهایی واقعی که بسیار کوچک‌تر از داستان اصلی هستند. و ما این سوال را از خود می‌پرسیدیم که “چگونه می‌توانیم این داستان‌ها را در داخل بازی بگنجانیم؟”. ماجراجویی‌های فرعی واضح‌ترین انتخاب پیش‌رو بود. بعنوان مثال: کتیبه‌ای در شمال مصر وجود داشت که در مورد فردی بود که علاقه بسیاری به نوشیدن آبجو داشت. او پاپیروس‌های بسیاری را در مورد فواید و تاثیرات آن در زندگی‌اش نوشته بود. این کاراکتری است که شما در بازی با او ملاقات و با چشم‌انداز وی آشنا خواهید شد.

آقای اسماعیل همچنین از سختی‌های بازسازی اهرام ثلاثه صحبت کردند. ایشان اذعان داشتند که این شبیه‌سازی‌ها تقریبا ۱۰۰% با نسخه اصلی مطابقت دارند.

طراحی اهرام‌ها زمان زیادی بردند. فلات گیزا موقعیت‌های مکانی مشابه زیادی داشت. ما باید توازنی میان آن‌ها ایجاد می‌کردیم، باید کاری می‌کردیم که در حقیقت به معماری آن‌ها احترام می‌گذاشتیم. توجه به معماری‌ها تقریبا بصورت ۱۰۰% صورت گرفته. تمامی تالارها و راهروها دقیقا همانند نسخه‌ اصلی هستند، حتی با همان زوایا! ما تالارهایی را نیز اضافه کردیم که تاکنون کشف نشده‌اند، و این همان جایی است که در طراحی‌ها دخل و تصرف داشته‌ایم. ما تلاش کردیم تا مطمئن شویم طراحی‌های ما با گیم‌پلی مطابقت دارد. مدت زمان بسیاری صرف شد تا آن‌ها بدرستی طراحی شوند.

عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد. همچنین روز گذشته سیستم موردنیاز برای اجرای بازی برروی رایانه‌های شخصی مشخص شد که می‌توانید آن را در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa