وارگیمینگ شرط این اتفاق را وجود تعداد زیادی بازیکن بر روی سوییچ دانسته و معتقد است این اتفاق می‌تواند شرایط اقتصادی مناسبی را برای آن‌ها فراهم کند. احتمال دارد که بازی محبوب و البته رایگان World of Tanks استودیو وارگیمینگ (Wargaming) روانه کنسول هیبرید نینتندو شود. در مصاحبه با GamesTM، طراح ارشد بازی‌های وارگیمینگ، دارولد […]

احتمال عرضه World of Tanks برای نینتندو سوییچ

وارگیمینگ شرط این اتفاق را وجود تعداد زیادی بازیکن بر روی سوییچ دانسته و معتقد است این اتفاق می‌تواند شرایط اقتصادی مناسبی را برای آن‌ها فراهم کند.

احتمال دارد که بازی محبوب و البته رایگان World of Tanks استودیو وارگیمینگ (Wargaming) روانه کنسول هیبرید نینتندو شود. در مصاحبه با GamesTM، طراح ارشد بازی‌های وارگیمینگ، دارولد هیگا اعلام کرد که یکی از نیاز‌های انجام این کار، وجود تعداد بازیکنان ثابت است:

همه از من این سوال را می‌پرسند و دلیلش این نیست که ما با کنسول سوییچ آشنایی نداریم. World of Tanks یک بازی رایگان است و ما باید تعداد زیادی از بازیکنان را بررسی کنیم. باید به تعدادی خاصی از بازیکنان برسیم تا بتوانیم آن (نسخه نینتندو سوییچ) را در برنامه‌هایمان جای دهیم. روش این کار اینگونه است. از آن جایی که بازی ما رایگان است باید تعداد بازیکنان زیادی داشته باشیم تا هزینه آن را فراهم کنیم.

در واقع وارگیمینگ باید از وجود شرایط اقتصادی مناسب برای عرضه این عناون مطمئن شود:

موضوع اصلی این است که ما از داشتن محصولی قابل اطمینان، از بعد تجاری، مطمئن شویم. باید ارقام را با دقت بررسی کنیم تا بازی، پس از عرضه، شرایط اقتصادی مناسبی داشته باشد.

هیگا همچنین اعلام کرد که از بعد سخت‌افزاری، هیچ نگرانی بابات توانایی‌های سوییچ برای اجرای Worlds of Tanks وجود ندارد:

مهندسان ما زمان لازم را صرف کار بر روی نسخه سوییچ خواهند کرد. وظیفه ما این است که مطمئن شویم زمان و بودجه لازم در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

حال باید صبر کرد و دید که تکلیف نسخه سوییچ World of Tanks چه می‌شود. البته علاقه‌مندان می‌توانند تا آن موقع، این بازی را بر روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی تجربه کنند.

منبع متن: gamefa