شرکت NIS America، نسخه غربی عنوان The Witch and the Hundred Knight 2 را برای عرضه در مناطق آمریکای شمالی و اروپا تایید کرد. نسخه غربی این عنوان که به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی منتشر خواهد شد، قرار است در زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۸، به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. […]

نسخه غربی The Witch and the Hundred Knight 2 معرفی شد

شرکت NIS America، نسخه غربی عنوان The Witch and the Hundred Knight 2 را برای عرضه در مناطق آمریکای شمالی و اروپا تایید کرد. نسخه غربی این عنوان که به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی منتشر خواهد شد، قرار است در زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۸، به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این عنوان توسط شرکت NIS America را، مطالعه نمایید.

اطلاعات کلی

Hundred Knight (صد شوالیه – نام شخصیت اصلی بازی) را طی سفرش در دنیایی ویران شده توسط جادوگران را، دنبال کنید. دختران جوان بیماری عجیبی پیدا کرده و پس از مدتی جادوگران جای آن‌ها را در بدنشان می‌گیرند، و در منطقه Kevala هرج و مرج به وجود می‌آورند. در این سفر، دو خواهر در کنار Hundred Knight قرار داشته و او را همراهی می‌کنند: Amalie، مامور سازمانی که با جادوگران مخالف است، و Chelka، جادوگری که پس از مریض شدن خواهر کوچکتر Amalie، یعنی Milm، جای او را در بدنش گرفته است. از این دو خواهر محافظت کرده، و از رازهای منطقه Kevala سر در آورید.

در سیاه‌چال‌‌ها و محیط‌های مملو از هیولا و شیاطین این عنوان وارد شده، و به دنبال پیدا کردن تجهیزاتی با قدرت‌های افسانه‌ای باشید. با یاری گرفتن از ‌انواع Tochka و Facetهای متفاوت، برتری را در مبارزات از آن خود کرده، و باعث افزایش قدرت شخصیت‌تان شوید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از سیستم مبارزات منحصر به فرد این عنوان که تعویض سلاح در طول مبارزات را تشویق می‌کند، چندضربه‌ای‌های خود را به یکدیگر متصل کنید.

ویژگی‌های کلیدی

  • خود را با محیط پیرامون تطبیق دهید – در میان شش Facet (نوعی تجهیزات که سلاحتان را قوی‌تر می‌کنند) مختلف Hundred Knight جابجا شده، تا جریان نبرد را به نفع خود تغییر دهید! زیردست‌های ضروری به نام Tochka را جمع‌آوری کرده تا به هنگام جستجوی محیط، به شما یاری برسانند.
  • هیکلی کوچک، قدرتی عظیم – از قابلیت Ope Time استفاده کرده تا آسیب‌های بسیار زیادی به دشمن وارد نموده و GigaCalories‌های خود را پر کنید! چشم سوم (Third Eye) خود را فعال نموده، و برای یک مدت زمان کوتاه، نهایت قدرت Hundred Knight را آزاد نمایید. با نشان دادن سرعت، قدرت و مهارت‌های بهبود یافته خود، دشمنان را وحشت زده کنید.
  • قدرت خود را افزایش دهید – با استفاده از آیتم‌های بدست آورده از مراحل، سلاح‌های جدیدی در مقر خود درست کنید. به درخواست‌های جادوگران عمل کرده تا Tochkaها و پاداش‌های دیگری بدست آورید.

شایان ذکر است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین شرکت NIS America، نسخه محدود این عنوان را با قیمت ۷۹.۹۹ دلار پیش‌خرید کنند. نسخه ذکر شده شامل محتویات زیر خواهد بود.

  • یک نسخه فیزیکی
  • موسیقی‌های رسمی بازی
  • یک کتاب هنری با جلد سخت
  • دو دیسک شامل موسیقی‌های کاملا جدید
  • یک توپ ضد استرس با تم صد شوالیه
  • دسته‌ای ۹ تایی از پین‌های پرچسب‌دار
  • یک جعبه کلکسیون مخصوص

عنوان The Witch and the Hundred Knight 2، اوایل سال جاری میلادی در کشور ژاپن و چند ماه بعد در سایر کشور‌های آسیایی، به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. شایان ذکر است که نسخه ژاپنی این عنوان به هنگام عرضه، نه تنها نتوانست از لحاظ تجاری موفقیت نسخه قبلی را تکرار کند، بلکه فروش بسیار کم ۱۳ هزار نسخه‌ای را در هفته اول عرضه خود در این کشور تجربه کرد. این در حالی است که نسخه اول این عنوان در هفته اول عرضه خود در بازار‌ ژاپن (بر روی پلتفرم پلی‌استیشن ۳)، موفق به فروش بیش از ۴۹ هزار نسخه (فیزیکی) شده بود.

حال باید منتظر ماند و دید که The Witch and the Hundred Knight 2، در بازارهای غربی و در دو منطقه آمریکای شمالی و اروپا، چگونه عمل خواهد کرد.

منبع متن: gamefa