شاید یک هفته هم از زمان عنوان Cuphead  نگذشته باشد، اما در همین مدت کوتاه، هزاران هزار طرفدار پیدا کرده است و این بخاطر سبک زیبای طراحی‌اش است. تعجبی ندارد که خیلی‌ها از طراحی الهام‌گرفته شده از دهه 1930، خوششان آمده باشد، و البته هیچکس هم از این طراحی‌های تلفیقی میان Cuphead، و عنوان سخت دیگری یعنی Bloodborne، تا به امروز مطلع نبوده است!

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameRant، آن‌هایی که از بازی‌های چالش‌برانگیز لذت می‌برند مطمئنا Bloodborne را به یاد دارند و ترکیب آن با Cuphead، بنظر می‌رسد که بسیار هم همخوانی دارد!

این طراحی تلفیقی، که BloodCup نام دارد، توسط شخصی با نام رمزی Toaru_M بر روی Pixiv ساخته شده است. تاریخچه وی، تصاویر بسیاری را از Bloodborne در خود دارد، اما این عکس اولین تصویری است که طراحی خاص و زیبای Cuphead بهره می‌برد و وی کارش را بسیار خوب انجام داده است. در این عکس، Cuphead در حال مبارزه با Vicar Amelia باس فایت مشهور Bloodborne می‌باشد. با توجه به همخوانی عکس‌ها و البته داستان عنوان Cuphead، بنظر می‌آید که این هیولای تبدیل‌شونده، انتخاب بسیاری جالبی می‌شد اگر سازندگان آن‌را در بازی جای می‌داد.

خود شخصیت Cuphead نیز متناسب با این طراحی، تغییراتی را به همراه دارد. برای مثال سر وی توسط خون پر شده است و به هنگام مبارزه ممکن است از صورتش جاری شود. همچنین یک تفنگ، مشابه سلاح شکارچیان در Bloodborne بدست دارد. بنابر منطق بازی Cuphead، این عکس باید مربوط به فاز دوم یک نبرد نهایی باشد و احتمالا فاز اول مبارزه با یک عضو ساده کلیسا بوده است.

عنوان Cuphead درحال حاضر برای کنسول Xbox One و کامپیوترهای شخصی قابل بازی است. آیا شما موفق به تجربه این عنوان شده‌اید؟ تجریات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame