به تازگی، استودیو ترن ۱۰ از خریداران نسخه ویژه بازی Forza Motorsport 7 غذرخواهی کرده است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید. تقریبا چند روزی از انتشار بازی Forza Motorsport 7، می‌گذرد. عنوانی که توانست باز هم نمرات و نقد‌های بسیار عالی کسب کند و یک تجربه جدید و فوق العاده را در اختیار علاقه […]

استودیو ترن ۱۰ از خریداران نسخه Ultimate بازی Forza Motorsport 7 عذرخواهی کرد

به تازگی، استودیو ترن ۱۰ از خریداران نسخه ویژه بازی Forza Motorsport 7 غذرخواهی کرده است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

تقریبا چند روزی از انتشار بازی Forza Motorsport 7، می‌گذرد. عنوانی که توانست باز هم نمرات و نقد‌های بسیار عالی کسب کند و یک تجربه جدید و فوق العاده را در اختیار علاقه مندان این سبک قرار دهد.

حال در کنار تمامی نکات مثبت این بازی، انگار نسخه Ultimate این عنوان، از نظر دسترسی به VIP دارای مشکلاتی بوده و کاربران را گمراه گرده است. الن هارتمن (Alan Hartman) ، در این باره توضیحاتی را ارائه کرده است:

ما از مشکلات نسخه Ultimate بازی Forza Motorsport 7 مطلع هستیم و از کاربران عذرخواهی می‌کنیم. ما پس از دریافت گزارش‌های منفی از سوی کاربران، توضیحات این نسخه را در فروشگاه ویندوز بروزرسانی کردیم تا کاربران دچار سردرگمی نشوند.

در نسخه قبلی این بازی یعنی Forza 6، کاربران با دسترسی به سیستم VIP می‌توانستند تا اعتبار دو برابر را برای یک مسابقه دریافت کنند. حال این امتیاز‌های ویژه نسخه مذکور، در بازی Forza Motorsport 7 تغییراتی داشته و امکانات بیشتری را در اختیار بازیکنان می‌گذارد، هر چند که توضیحات دقیق و کاملی برای آن در نظر گرفته نشده بود و این مهم، باعث گمراهی کاربران و خریداران شده بود.

در این تغییرات جدید، کاربران ۵ کارت ویژه دریافت خواهند کرد که اعتبار دو برابر را برای هر مسابقه در اختیار آن ها می‌گذارد و به صورت کلی، برای ۵ بار قابل استفاده است. هر چند طبق صحبت‌های سازندگان، باز هم این امتیازات تغییراتی را در ادامه متحمل خواهند شد.

الن هارتمن در ادامه صبحت‌های خود افزود:

این سیستم جدید VIP، مثل نسخه Forza 6 خواهد بود. بازیکنان و دارندگان نسخه Ultimate ، در پایان هر راند از مسابقه، اعتبار دو براری را دریافت خواهند کرد. ما هم اکنون تمرکز و وقت خود را برای این بخش گذاشته ایم و بزودی آن را در اختیار همگان خواهیم گذاشت.

همچنین برای جبران اتفاقی که موجب عصبانیت کاربران شده بود، استودیو ترن ۱۰، ۱ میلیون اعتبار جدید و ۴ اوتومبیل را در اختیار خریداران و کاربران نسخه Ultimate بازی می‌گذارد. نام‌های اوتومبیل‌ها:

  • ۲۰۱۶ Jaguar F-TYPE Project 7 Forza Edition
  • ۲۰۱۷ Chevrolet Camaro ZL1 Forza Edition
  • ۲۰۱۷ Acura NSX Forza Edition
  • ۲۰۱۰ Maserati Gran Turismo S Forza Edition

استودیو سازنده بازی، در ادامه اعلام کرد، ما از برخی مشکلات نسخه رایانه‌های شخصی این بازی مطلع هستیم و بسیاری از این مشکلات، در اولین بروزرسانی بازی رفع شده اند. اما همچنان در حال بررسی این مشکلات هستیم و بروزرسانی جدیدی را در آینده منتشر خواهیم کرد.

منبع متن: gamefa