game of thrones

تنها یک فصل از سریال Game of Thrones باقی مانده‌است اما طرفداران برای دیدن این فصل نهایی باید بیشتر از حد معمول منتظر بمانند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Game Spot، فیلمبرداری فصل ۸ تا تابستان بعد ادامه خواهد‌داشت، بنابراین امکان ندارد که قبل از سال ۲۰۱۹ پخش شود.

بر اساس گفته‌های Entertainment Weekly، فیلمبرداری فصل ۸ دیرتر از فصل های دیگر شروع  می‌شود ولی حتی اگر طبق برنامه‌ی همیشگی هم پیش می‌رفت بازهم تا بهار تمام نمی‌شد. چون با این که این فصل نسبت به دیگر فصل‌ها کوتاه‌تر است اما گزارش شده که هر اپیزود طولانی‌تر از حد معمول است. بر طبق گفته‌های لیام کانینگهام (داووس سیورث) : "این اپیزود‌ها قطعا طولانی‌تر و مهم‌تر خواهند‌بود. ما تا تابستان فیلمبرداری را ادامه می‌دهیم، همانطور که در مورد فصل‌های قبل مشاهده می‌کردید ما شش ماه برای ده اپیزود وقت نیاز داشتیم، و حالا برای شش اپیزود به زمان بیشتری نیاز داریم که این به معنی طولانی بودن زمان هر اپیزود است."

یان گلن( جوراه مورمونت) هم دلیل دیگری می‌آورد: "من فکر می‌کنم که فیلمبرداری فصل آخر به این دلیل بیشتر طول می‌کشد که آنها تنها می‌توانند از یک واحد استفاده کنند. چون که ما همه در سکانس‌های مشابه هستیم. همگی در یک قلمرو هستیم و یک خط داستانی را دنبال می‌کنیم، بنابراین دیگر نمی‌توانیم از دو واحد فیلمبرداری استفاده کنیم."

فصل 7 سریال Game of Thrones با وجود هک ها و لو رفتن اپیزود ها، باز هم توانست به میزان زیادی مخاطب دست پیدا کند. ابتدا فیلمنامه‌ها مستقیما از HBO گرفته می‌شد و این دزدی از یکی از شعبه‌های توزیع‌کننده در هند انجام می‌شد. در هر صورت قسمت آخر فصل حدود 16.5 میلیون بیننده داشت که این اپیزود را به پربیننده‌ترین اپیزود این سریال تبدیل کرد.

منبع متن: pardisgame