GTA Online امسال چهارمین سال انتشار خود را جشن می گیرد و به همین مناسبت، راک استار، سازنده و ناشر این عنوان از محتویات جدید برای عنوان GTA Online رونمایی کرده است که از میان آن ها می توان به خودرویی مشابه Batmobile و به روز رسان Transform Races اشاره کرد که تا اواخر سال […]

محتویات جدیدی برای GTA Online در راه است

GTA Online امسال چهارمین سال انتشار خود را جشن می گیرد و به همین مناسبت، راک استار، سازنده و ناشر این عنوان از محتویات جدید برای عنوان GTA Online رونمایی کرده است که از میان آن ها می توان به خودرویی مشابه Batmobile و به روز رسان Transform Races اشاره کرد که تا اواخر سال جاری برای این عنوان منتشر می شوند.

به روز‌ رسان Transform Races، مسابقات رانندگی در GTA Online را وارد مرحله جدیدی کرده و به شما اجازه می دهد تا رانندگی از زمین تا دریا و آسمان را تجربه کنید. راک استار به روز رسان Transform Races را این گونه توصیف می کند:

به روز رسان Transform Races انوع مسابقات، پیست ها و وسایل نقلیه مختلف را در یک مسابقه با یکدیگر ترکیب کرده و شما رانندگی از زمین تا دریا و آسمان را تجربه خواهید کرد. مسابقات Transform Races شامل پیست های شگفت انگیز و منحصر بفردی است که میان زمین، دریا و آسمان جابجا شده و شامل طیف وسیعی از وسایل نقلیه خواهد بود؛ از اتومبیل های جاده خاکی گرفته تا قایق، هواپیما، هلیکوپتر ها، جت اسکی و حتی چتر بازی که همگی آن ها به بازی اضافه می شوند.

درواقع Transform Races شامل پیست های مختلفی از جمله زمین، دریا و آسمان خواهد بود که بازیکنان می توانند در چک پوینت های خاصی از مسیر مسابقه، اتومبیل خود را عوض کنند.

راک استار از اضافه شدن دو حالت رقابتی جدید نیز خبر داده است که Condemned و Dogfight نام دارند. در حالت رقابتی Condemned یک بازیکن تا زمانی که رقیب اصلی خود را از پای در نیاورد، هدف کشتن قرار می گیرد. حالت رقابتی Dogfight نیز شامل نبردهای هوایی خواهد بود.

در نهایت راک استار سه وسیله نقلیه جدید را نیزمعرفی کرده است. نخست، هلیکوپتر مورد انتظار جنگنده و شکارچی که بسیاری از کاربران در گذشته درخواست افزودن آن به GTA Online را داشته اند. دومین وسیله نقلیه نیز یک خودروی سوپر اسپرت است که Coil Cyclone نام دارد. سومین وسیله نقلیه، اتومبیل دیگری است که در هنگام انتشار به روز رسان Smuggler’s Run نیز اطلاعاتی از آن منتشر شده بود. این اتومبیل، Vigilante نام دارد که بسیار مشابه Batmobile بوده و به نظر می رسد از این خودرو الهام گرفته است.

به گفته راک استار، تمامی محتویات جدید تا پایان سال جاری میلادی برای GTA Online در دسترس خواهند بود. همچنین این شرکت اولین تصاویر رسمی از اتومبیل Vigilante و هلیکوپتر شکارچی را منتشر کرده است که می توانید آن ها را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تصویر اتومبیل Vigilante که بسیار مشابه Batmobile است.

هلیکوپتر شکارچی..

GTA Online نام بخش آنلاین عنوان محبوب GTA V است که در سال ۲۰۱۳ برای کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان، اکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و پلتفرم رایانه های شخصی منتشر شد. لازم به ذکر است که محتویات جدید GTA Online، فقط برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر می شود.

منبع متن: gamefa