هنوز چند روزی تا انتشار عنوان Middle-Earth: Shadow of War زمان باقی مانده است و نقدهای این عنوان تا حدودی منتشر شده و اکثر آن ها نیز مثبت هستند. اما این بدان معنا نیست که هیچکدام از طرفداران از انتخابهای خاصی که شرکت Monolith برای بازی در نظر گرفته است دلسرد نشده باشند. در طی […]
هنوز چند روزی تا انتشار عنوان Middle-Earth: Shadow of War زمان باقی مانده است و نقدهای این عنوان تا حدودی منتشر شده و اکثر آن ها نیز مثبت هستند. اما این بدان معنا نیست که هیچکدام از طرفداران از انتخابهای خاصی که شرکت Monolith برای بازی در نظر گرفته است دلسرد نشده باشند.
در طی صحبتی که خبرگذاری Gamespot با کارگردان عنوان Shadow of War یعنی آقای Michael de Plater داشت وی دربارهی متعادل نگه داشتن بازی بین ویژگیهای اصلی آن و در عین حال سرگرم کننده بودن آن صحبت کرد. Michael de Plater به “تفسیر متفاوت” هم میان طرفداران و هم توسعه دهندگان اشاره کرد.
بله این واقعا سخت است، زیرا من واقعا نمیتوانم تصور کنم که هر چیزی را که انجام داده و یا حتی آن را به عنوان هدفمان انتخاب کنیم بتواند همه را راضی نگه دارد. من فکر میکنم این غیر ممکن است، زیرا تفسیرهای متفاوتی وجود دارد و مردم از نظر احساسی به چیزهای مختلفی جذب میشوند و در این بین به سری بازی مورد علاقه شان بسیار اهمیت میدهند. با این حال ما فقط سعی میکنیم بهترین بازی ممکن را بر اساس تفسیر خودمان از افسانهها بسازیم. ما ترجیح میدهیم که عدهی زیادی واقعا عاشق آن باشند به جای اینکه بخواهیم همه را فقط راضی نگه داشته باشیم.
در هر حال در دنیای بازیهای کامپیوتری اصطلاحی وجود دارد و آن انجام دادن کار برای طرفداران است و این دقیقا چیزی است که به شکل گیری بهتر نسخههای بعدی یک سری کمک کند. عنوان Middle-Earth: Shadow of Wa در تاریخ ۱۰ اکتبر برای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر میشود.همچنین در خبرهای اخیر این بازی اعلام شد که بسته الحاقی Forthog Orc-Slayer که قرار بود پولی باشد، به طور رایگان در دسترس خریداران Middle-Earth: Shadow of War قرار خواهد گرفت و البته حجم نسخه رایانههای شخصی نیز برای این عنوان مشخص شد.
منبع متن: gamefa