به تازگی تصاویری جدید و زیبا از بازی Assassin’s Creed: Origins منتشر شده است. با مشاهده این تصاویر، با برخی از محیط‌های این عنوان آشنا خواهید شد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطالعه کنید. تقریبا یک ماه تا عرضه رسمی بازی مورد انتظار Assassin’s Creed: Origins زمان باقی مانده است. عنوانی که در سال جاری […]

تصاویر جدیدی از بازی Assassin’s Creed: Origins منتشر شد

به تازگی تصاویری جدید و زیبا از بازی Assassin’s Creed: Origins منتشر شده است. با مشاهده این تصاویر، با برخی از محیط‌های این عنوان آشنا خواهید شد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطالعه کنید.

تقریبا یک ماه تا عرضه رسمی بازی مورد انتظار Assassin’s Creed: Origins زمان باقی مانده است. عنوانی که در سال جاری ، قصد دارد به ریشه‌های نسخه‌های فوق العاده این سری بازی بازگردد و یک بازگشت به دوره موفقیت این بازی داشته باشد. داستان این نسخه از بازی، در کشور باستانی و رمزآلود مصر دنبال خواهد شد و بازیکنان کنترل شخصیت بایک (Bayek) را در دست خواهند داشت.

نقشه و دنیای جدیدترین نسخه بازی، بسیار وسیع تر و پر جزئیات تر از نسخه!های قبلی خواهد بود و کشور مصر با تمامی ویژگی‌ها، در این بازی طراحی و ساخته شده است. همچنین یکی از اهداف جالب بازیکنان در این بازی، از میان برداشتن یک گروه مذهبی و البته خطرناک خواهد بود که صورت‌های خود را با ماسک‌های مخصوص پوشانده اند و قصد دارند قدرت‌های خدایان مصر را در وجود خود جاودانه کنند و در نهایت، کنترل این کشور را در دست بگیرند.

حال به تازگی و پیرامون جدیدترین اخبار این بازی، تعدادی تصاویر جدید زیبا و با کیفیت ۴K منتشر شده است که ما را با بعضی از محیط‌های بازی آشنا خواهد کرد. به تصویر کشیدن لحظات حساس و جذاب مبارزات، طبعیت پر جزئیات و البته فیل‌های جنگی بزرگ، از ویژگی‌های این تصاویر هستند.

تصاویر جدید بازی Assassin’s Creed: Origins:

بازی Assassin’s Creed: Origins، در تاریخ ۲۷ اکتبر سال جاری مصادف با ۵ آبان ماه، برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و  ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. از جدیدترین اخبار این بازی می‌توان به انتشار سیستم مورد نیاز این بازی اشاره کرد. جزئیات این خبر را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa