یکی از مشکلاتی که در گذشته شرکت نینتندو با آن روبرو شده این است که موجودی و  میزان تولید کنسول های این شرکت پاسخگوی نیازهای بازار نبوده و حال نیتندو قصد دارد تا از بروز چنین مشکلاتی برای کنسول جدید خود یعنی نیتندو سوییچ جلوگیری کند. به همین سبب، گزارش ها حاکی از این است […]

نینتندو موجودی کنسول سوییچ را ماهانه دو میلیون دستگاه افزایش می دهد

یکی از مشکلاتی که در گذشته شرکت نینتندو با آن روبرو شده این است که موجودی و  میزان تولید کنسول های این شرکت پاسخگوی نیازهای بازار نبوده و حال نیتندو قصد دارد تا از بروز چنین مشکلاتی برای کنسول جدید خود یعنی نیتندو سوییچ جلوگیری کند. به همین سبب، گزارش ها حاکی از این است که این شرکت قصد دارد موجودی کنسول نینتندو سوییچ را ماهانه به میزان دو میلیون دستگاه افزایش دهد.

نیتندو سوییچ جدیدترین کنسول شرکت نیتندو است که در ماه های اخیر به خصوص در آسیا به محبوبیت فراوانی دست یافته است. حال نیتندو قصد دارد تا موجودی کنسول های خود را به صورت جهانی افزایش دهد تا بتواند بر خلاف گذشته پاسخگوی نیاز های بازار و فروشندگان به خصوص در کشورهای آسیایی باشد. به همین سبب ، این شرکت قصد دارد تا موجودی کنسول نینتندو سوییچ را ماهانه به میزان دو میلیون دستگاه افزایش داده و از این طریق بتواند تا پایان سال ۲۰۱۷ در مجموع ۲۰ میلیون دستگاه از این کنسول را به بازارا عرضه کند؛ حتی سازندگان معتقد هستند میزان عرضه کنسول سوییچ در سال ۲۰۱۸ از این میزان فراتر خواهد رفت.

هم اکنون موجودی این کنسول در کشور ژاپن محدود بوده، در کشور تایوان نیز تا سال ۲۰۱۸ در دسترس نخواهد بود و در کشور چین نیز اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه می شود که با احتساب همه این موارد و افزایش تولید کنسول نینتندو سوییچ، احتمالا این کنسول رکورد فروش را بیش از پیش دگرگون خواهد کرد.

کنسول نینتندو سوییچ در ماه مارس عرضه شد که تا پایان ماه ژوئیه موفق به فروش ۴٫۷ میلیون دستگاه شده و توانسته است سریع ترین فروش را در میان کنسول های شرکت نینتندو به دست آورد.

منبع متن: gamefa