همانطور که می‌دانید اخیرا بتای آزاد عنوان Call of Duty: WWII برای دارندگان رایانه‌های شخصی به مدت سه روز در دسترس قرار گرفت و به نظر می‌رسد تعدادی از بازیکنان توانسته‌اند داده‌های نسخه‌ی بتا را استخراج کرده و مشخص کنند که از لحاظ محتوایی چه چیزی قرار است در نسخه‌ی کامل به هنگام عرضه وجود […]

جزئیات جدیدی از عنوان Call of Duty WWII منتشر شد

همانطور که می‌دانید اخیرا بتای آزاد عنوان Call of Duty: WWII برای دارندگان رایانه‌های شخصی به مدت سه روز در دسترس قرار گرفت و به نظر می‌رسد تعدادی از بازیکنان توانسته‌اند داده‌های نسخه‌ی بتا را استخراج کرده و مشخص کنند که از لحاظ محتوایی چه چیزی قرار است در نسخه‌ی کامل به هنگام عرضه وجود داشته باشد. بنابراین ما اکنون به لطف دو پست جدا در سایت Reddit به اطلاعات همه چیز از جمله سلاح‌ها، نقشه‌ها، حالت‌ها و کلاس‌های مختلف و جزئیات حالت زامبی دسترسی داریم.

نقشه‌های بازی در تعداد زیادی مکان‌های جالب قرار دارند که به همراه متن‌هایی توصیف شده‌اند. یکی از آن‌ها Aachen است، که بر روی مبارزات نزدیک و شهری تمرکز دارد و یا نقشه Pointe Du Hoc، که یک اردوگاه آلمانی و شامل کاروانی از وسایل نقلیه بوده و در دل جنگل پوشیده از برف آردنز واقع شده است. تعدادی زیادی از نقشه‌های متنوع دیگر وجود دارد که می‌توانید از لینک پایین جزئیات مربوط به آنان را مشاهده کنید.

از جمله اطلاعات درز کرده، می‌توان به لیستی از جزئیات انواع سلاح‌های موجود در بازی اشاره کرد، که  نوع‌های مختلف اسلحه را در بر دارد، از اسلحه‌های نیمه اتوماتیک گرفته تا تمام اتوماتیک و شاتگان و البته سلاح‌های سرد مختلف. همچنین اطلاعات مربوط به دسته بندی نشان می‌دهد حداکثر سطح برای هر کدام ۸ بوده و ۴ نوع اعتبار وجود دارد که هنوز معلوم نیست که چیزی می‌شود با آن‌ها به دست آورد.

و اما جالب ترین بخش این اطلاعات مربوط به حالت زامبی است که نشان می‌دهد، تعدادی مزایا وجود دارد که با باز کردن آن‌ها می‌توان به انواع و اقسام جوایز دست پیدا کرد، از جمله دو برابر کردن میزان سلامتی، افزایش قدرت اسلحه‌ها، حدکثر سرعت دویدن و افزایش قدرت سلاح‌های سرد. همچنین تعداد بسیار زیادی اطلاعات دیگر نیز از کلاس‌ها، جوایز اسلحه‌ها، شخصی سازی کردن و غیره منتشر شده است.

شما می‌توانید اطلاعات کامل منتشر شده را از این دو آدرس مربوطه ۱ و ۲ مشاهده کنید. هر چند که به یاد داشته باشید که این‌ اطلاعات از نسخه‌ی بتای بازی سرچشمه گرفته‌اند و وجود آن‌ها صد در صد قطعی نمی‌باشد. بنابراین برخی از این اطلاعات ممکن است در بازی اصلی حذف شده و یا بالعکس به غیر از آن‌ها اطلاعات جدیدتری نیز اضافه شود. عنوان Call of Duty: WWII در ۳ نوامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین از خبرهای اخیر مربوط به این عنوان می‌توان به وجود نقشه کلاسیک  Carenten و بر اساس قول سازندگان به وجود سیستم ضد تقلب در بخش چند نفره‌ی آن اشاره کرد.

منبع متن: gamefa