نسخه نینتندو سوییچ عنوان Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age، با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته خواهد شد. خالق مجموعه عناوین Dragon Quest، آقای یوجی هوری (Yuji Horii)، ساعاتی قبل در مراسم شرکت اپیک گیمز در کشور ژاپن یعنی Unreal Fest East 2017، این خبر را تایید کرد. چندین کاربر […]

نسخه نینتندو سوییچ Dragon Quest XI با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته می‌شود

نسخه نینتندو سوییچ عنوان Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age، با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته خواهد شد. خالق مجموعه عناوین Dragon Quest، آقای یوجی هوری (Yuji Horii)، ساعاتی قبل در مراسم شرکت اپیک گیمز در کشور ژاپن یعنی Unreal Fest East 2017، این خبر را تایید کرد.

چندین کاربر سایت اجتماعی توییتر که در این مراسم حضور داشتند، گزارش داده که آقای هوری طی این رویداد ساخته شدن نسخه نینتندو سوییچ عنوان Dragon Quest XI، با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 را تایید کرده است. این موضوع بیانگر آن بوده که، نسخه نیننتندو سوییچ Dragon Quest XI به احتمال بسیار زیاد قرار است پورت نسخه پلی‌استیشن ۴ این عنوان باشد، نه نسخه نینتندو ۳DS.

ظاهرا در این مراسم یکی از هواداران از آقای هوری پرسیده که آیا ایشان می‌توانند تایید کنند که نسخه نیننتندو سوییچ Dragon Quest XI، با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته خواهد شد یا خیر. آقای میتسورو کامی‌یاما (Mitsuru Kamiyama) یکی از برنامه‌نویسان شرکت اسکوئر اینکس، با دادن پاسخ مثبت به این سوال (در حضور آقای هوری)، ساخته شدن نسخه نینتندو سوییچ این عنوان با استفاده از Unreal Engine 4 را تایید کردند.

شایان ذکر است که موتور‌ بازی‌سازی Unreal Engine 4، تا قبل از به‌روزرسانی ۴.۱۵ از پلتفرم نینتندو سوییچ پشتیبانی نمی‌کرد. این در حالی است که عنوان Dragon Quest XI با نسخه ۴.۱۳ این موتور بازی‌سازی ساخته شده است.

نسخه غربی عنوان Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age، قرار است اوایل سال میلادی ۲۰۱۸، در مناطق آمریکای شمالی و اروپا عرضه شود. شرکت اسکوئر اینکس تا این لحظه، تنها عرضه‌ی نسخه‌ی غربی این عنوان را برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ تایید کرده است. نسخه ژاپنی این بازی پیش از این در تاریخ ۲۹ جولای، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو ۳DS منتشر شده است.

منبع متن: gamefa