در رختکن بازی را ببرید یا ببازید: اطلاعات جدید از بازی Football Manager 2018

بازی Football Manager 2018 بزودی عرضه می‌گردد و این بازی با یک موتور گرافیکی جدید و تعدادی ویژگی جدید در راه است. شاید مهم‌ترین ویژگی جدید این بازی سیستم "داینامیک" آن است، سیستمی که به شما این اجازه را می‌دهد که به امور داخلی رختکن تیم خود برسید که می‌تواند برروی عملکرد تیم در زمین مسابقه تاثیرگذار باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت PCgamer طبق ویدیو زیر سیستم "داینامیک" بازی بر 3 رکن همبستگی تیمی، جو رختکن و حمایت مدیریتی تاثیرگذار است. شما دسته‌ای از بازیکنان را مدیریت می‌کنید که تحت تاثیر عواملی قرار دارند و دستور می‌گیرند و عده‌ای از گروه‌های اجتماعی مانند هواداران وجود دارند که سن، مدت زمان حضور در باشگاه، ملیت و نتیجه در زمین مسابقه را نسبت به باقی عوامل در نظر می‌گیرند و ترجیح می‌دهند.

از همه جذاب‌تر این است که عدم موفقیت در راضی نگه داشتن بازیکنان تاثیرگذار در داخل باشگاه ممکن است باعث شود کل تیم بر علیه شما شوند. درحالیکه پرداخت دستمزد زیاد به بازیکنان حرفه‌ای می‌تواند در از دست رفتن روحیه بازیکنان نیمکت نشین و جوان تاثیر منفی گذارد. با این وجود این سیستم داینامیک جدید واقعا جذاب به نظر می‌رسد و می‌تواند به طور کلی تجربه مدیریت باشگاه فوتبال را عوض کند.

بازی Football Manager 2018 در تاریخ 10 نوامبر 2017 ( 18 آبان) منتشر می‌شوند. از شما دعوت می‌کنیم ویدئویی در رابطه با تغییرات این نسخه را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

منبع متن: pardisgame