بازگرداندن بازی Call of Duty به جنگ جهانی یک اقدام هوشمندانه و مثبت از طرف شرکت Activision بوده است و به نظر می‌رسد با این سیاست‌گذاری، عنوان Call of Duty: WW2 تبدیل به موردانتظارترین بازی پاییز امسال برای گیمرهای جهان شده است. به گزارش پردیس‌گیم، گروه تحقیقاتی Nielsen اخیرا نتایج بررسی و نظرسنجی‌های خود در رابطه با محبوب‌ترین و موردانتظارترین بازی ماه‌های منتهی به تعطیلات کریسمس را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که این تحلیل برای اوایل مهرماه می‌باشد اما با مقداری تاخیر منتشر شده است.


بر این اساس بازی Call of Duty: WW2 با آماری خیره‌کننده به عنوان موردانتظارترین بازی برگزیده شده است و در توضیحات آمده که محبوبیت این بازی به طور چشمگیری نسبت به Infinite Warfare بیشتر است. WW2 در بین 99% از کسانی که نظرسنجی بین آن‌ها انجام شده، به عنوان یک بازی موردانتظار شناخته شده است. همچنین بازی Assassin’s Creed Origins با 95% در رده دوم قرار گرفته , رده‌های سوم و چهارم نیز در به ترتیب در اختیار Star Wars Battlefront 2 و WWE 2K18 قرار گرفته است.


اما تحقیقات Nielsen حاوی یک بخش برای موردانتظارترین بازی انحصاری نیز می‌باشد. در بین بازی‌های انحصاری Xbox One، عنوان Forza Motorsport 7 با 85% محبوب‌ترین بازی برای دارندگان Xbox One بوده است و در بین بازی‌های PS4 نیز عنوان Gran Turismo Sport با 85% محبوبیت انتخاب شده است. اما در پلتفرم PC بازی Age of Empires: Definitive Edition با اقتدار و کسب 92% محبوبیت در صدر ایستاده است و بازی Fallout 4 VR نیز با 79% رده دوم را به خود اختصاص داده است. حالت واقعیت مجازی بازی LA Noir نیز با 75% در رده سوم قرار گرفته است.


در آخر به پلتفرم‌های شرکت Nintendo می‌رسیم. بر روی Switch بازی Super Mario Odyssey با کسب 96% از آرا رده نخست را به خود اختصاص داده است و در پلتفرم 3DS نیز بازی Pokémon Ultra Moon با کسب 99% از آرا در صدر قرار گرفته است.

در انتها دیدگاه شما در مورد موضوع این نظرسنجی چیست؟ برای شما محبوب‌ترین بازی پاییز امسال چه عنوانی است؟

منبع متن: pardisgame