اگر نام بازی Daymare: 1998 را نشنیده‌اید، باید به اطلاع شما برسانیم که این پروژه در ابتدا قرار بود تا یک بازسازی از عنوان محبوب Resident Evil 2 باشد اما پس از اینکه خود شرکت Capcom تصمیم گرفت که نسخه بازسازی‌شده RE2‌ را خلق کند، پروژه به طور موقت کنسل اما بعد از مدتی بار دیگر در کیک‌استارتر قرار گرفت و به گفته سازندگان، دیگر این پروژه یک بازسازی کامل از RE2 نیست بلکه یک بازی متفاوت با الهام‌گیری از آن است.

به گزارش پردیس‌گیم، بتازگی طی نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای میلان، سازندگان Daymare: 1998 نسخه‌ی دمو بازی را در اختیار مردم قرار دادند و بیش از 600 نفر موفق شدند آنرا تجربه کنند. متاسفانه این دمو بصورت عمومی در سطح اینترنت قرار نگرفته است و ما تنها می‌توانیم از تصاویر آن لذت ببریم. این تصاویر را در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

Daymare: 1998 از هم‌اکنون خود را به عنوان یک پروژه مهم و محبوب نشان داده است. فارغ از الهام‌گیری مستقیم از Resident Evil، چیزی که باعث شده این بازی بسیار جدی گرفته شود، حضور اقای "کازوهیرو آئویاما" (Kazuhiro Aoyama) از طراحان اصلی بازی Resident Evil 3: Nemesis و برنامه‌ریز ارشد بازی Resident Evil 1 در پروسه ساخت این بازی است. همچنین آقای "ساتوشی ناکائی" (Satoshi Nakai) طراح دشمنان بازی Resident Evil: Code Veronica نیز در پروژه Daymare: 1998 به عنوان یکی از طراحان ارشد حضور دارد.

اگر شما تریلر معرفی این بازی را تماشا نکرده‌اید، در ادامه از شما دعوت می‌کنیم آنرا دانلود و تماشا کنید:

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

Daymare: 1998 در اوایل سال 2018 بر روی PC منتشر می‌شود و به گفته سازندگان آن‌ها در آینده بازی را بر روی PS4 و Xbox One تیز عرضه خواهند کرد.

منبع متن: pardisgame