با وجود اینکه ایکس‌باکس وان اس از آداپتور رایگان برای کینکت بهره می‌بُرد، اما کنسول جدید و میان-نسلی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان ایکس از این قاعده پیروی نمی‌کند. مدیر بازاریابی ایکس‌باکس یعنی ارون گرین‌برگ، در توئیتر در جواب به سوال یکی از طرفداران این موضوع را تایید نموده و گفته است: ما بخشی از سال […]

ایکس‌باکس وان ایکس فاقد آداپتور رایگان کینکت خواهد بود

با وجود اینکه ایکس‌باکس وان اس از آداپتور رایگان برای کینکت بهره می‌بُرد، اما کنسول جدید و میان-نسلی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان ایکس از این قاعده پیروی نمی‌کند.

مدیر بازاریابی ایکس‌باکس یعنی ارون گرین‌برگ، در توئیتر در جواب به سوال یکی از طرفداران این موضوع را تایید نموده و گفته است:

ما بخشی از سال گذشته را به دنبال عرضه‌ی ایکس‌باکس وان اس به ارائه‌ی آداپتورهای رایگان کینکت پرداختیم، ولی این برنامه دیگر به پایان رسیده است.

علاوه بر این خبر ناراحت‌کننده، باید بدانید که بر خلاف مدل معمولی ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس وان ایکس (و حتی ایکس‌باکس وان اس) شامل پورت کینکت نمی‌شود و باید از یک پورت یواس‌بی استفاده کنید.

ایکس‌باکس وان ایکس که مایکروسافت آن را قدرتمندترین کنسول تاریخ خوانده است، در ۷ نوامبر سال جاری (۱۶ آبان) با قیمت ۴۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع متن: gamefa