به گزارش پردیس‌‌گیم و به‌ نقل از Wccftech، سازندگان عنوان Assassin’s Creed Origins محتویاتی را برای زمان عرضه بصورت رایگان منتشر خواهند کرد. تصویری مرتبط با این عنوان اخیرا منتشر شده است که حاوی اطلاعاتی در رابطه با محتویات رایگان زمان عرضه بازی می‌باشد. این محتویات به شرح زیر می‌باشند:

بخش Photo Mode: بدین وسیله می‌توانید لحظات زیبا و به یادماندنی تجربه شخصی‌تان را ثبت کنید تا بعد‌ها با دیدن آن خاطرات خود را زنده کنید.

ماموریت‌های Nomad’s Bazaar: ماموریت‌های روزانه در سرتاسر دنیای بازی به همراه جوایز ویژه.

چالش‌های Trails of the Gods: چالش‌هایی سخت برای قوی‌ترین مبارزان مصر درمقابل خدایان مصر

بخش Discovery Tour: کاووش‌ کردن مصر با بهترین روش و امکانات ممکن و کشف تاریخ آن.

حالت Horde Mode: آزمودن مهارت خود علیه گروهک‌های زیاد دشمنان.

همچنین در رابطه با Loot Boxهای درون بازی یک سری اطلاعات منتشر شده است. بنابر این اطلاعات، این Boxها که حاوی آیتم‌های با‌ارزش و پول می‌باشند، تنها با استفاده از واحد پولی درون بازی قابل تهیه هستند و بعنوان نوعی تقویت و محتویات اضافی برای بازیکان درنظر گرفته شده‌اند، هرچند شما می‌توانید آیتم‌های ویژه را از پایگاه‌های دشمنان نیز بدست آورید اما این راه دردسرهای خاص خود را به همراه دارد همچون شکست نگهبانان.

سیاست قرار دادن Loot Boxها در بازی های امروزی بنظر همه‌گیر شده و حال عنوان جدید Ubisoft از این ویژگی پشتیبانی می‌کند. بنظر شما این سیاست جالبی است؟ همچنین نظرات خود را راجع به محتویات زمان انتشار با ما درمیان بگذارید.

منبع متن: pardisgame