جدیدترین شماره از مجله هفتگی فامیتسو اطلاعات جدیدی از عنوان Attack on Titan 2، ساخته جدید شرکت کویی تکمو (Koei Tecmo) و استدیوی امگا فورس (Omega Force)، منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده در این مجله را مطالعه کنید. این عنوان بیش از ۳۰ شخصیت قابل بازی خواهد داشت. در کنار شخصیت‌های […]

Attack on Titan 2 بیش از ۳۰ شخصیت قابل بازی خواهد داشت

جدیدترین شماره از مجله هفتگی فامیتسو اطلاعات جدیدی از عنوان Attack on Titan 2، ساخته جدید شرکت کویی تکمو (Koei Tecmo) و استدیوی امگا فورس (Omega Force)، منتشر کرده است.

در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده در این مجله را مطالعه کنید.

  • این عنوان بیش از ۳۰ شخصیت قابل بازی خواهد داشت. در کنار شخصیت‌های ارن، میکاسا، آرمین و لیوای، شماره جدید مجله فامیتسو از شخصیت‌های گلگار، مایک زاکاریاس و نانابا رونمایی کرده است. شرکت کویی تکمو اعلام کرده که شخصیت‌های قابل بازی غیر منتظره‌ای برای این عنوان نیز در نظر گرفته‌اند که در آینده معرفی خواهند شد. شایان ذکر است که شما در بخش داستانی این عنوان نمی‌توانید بسته به سلیقه خود شخصیتتان را انتخاب کنید.
  • وسعت و حجم داستان این نسخه به صورت چشم‌گیری افزایش یافته و تا پایان فصل دوم انیمه تلویزیونی این مجموعه را پوشش خواهد داد. (برخلاف نسخه اول) تغییری در محتوای داستان داده نشده و بخش‌های داستانی جدید (متفاوت از مانگا و انیمه) نیز در آن وجود نخواهد داشت. شایان ذکر بوده که نویسنده اصلی مانگای Attack on Titan، آقای هاجیمه ایسایاما (Hajime Isayama) در حال آماده‌سازی بخش‌های جدیدی برای این عنوان است.
  • در مورد بخش‌های روزانه بازی، داستان‌های فرعی در حال توسعه و آماده‌سازی بوده که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن‌ها رابطه خود را با سایر شخصیت‌ها بهتر کرده، و شخصیت‌ اصلی و واقعی آن‌ها را ببینند.
  • بازیکنان می‌توانند در این نسخه با استفاده از یک دوربین تک چشمی، از راه دور دشمنان خود را شناسایی کنند.
  • همانند نسخه قبلی قابلیت بازی دو نفره به صورت آنلاین در بازی وجود خواهد داشت.
  • شرکت کویی تکمو جدیدترین اطلاعات از عنوان Attack on Titan 2 را به واسطه یک نمایش زنده با همراهی تهیه کننده این عنوان آقای هیسایاشی کوینوما (Hisashi Koinuma)، در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) منتشر خواهد کرد.

عنوان Attack on Titan قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شود. در ژاپن، نسخه ایکس‌باکس‌ وان این عنوان با نسخه پلی‌استیشن ویتا جایگزین خواهد شد.

منبع متن: gamefa