بر اساس اطلاعات سرويس آماري SteamSpy تاکنون بيش از 15 ميليون نفر عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds را بر روي Steam خريداري کرده‌اند.

سرمایه‌گذاری و توسعه PlayerUnknown’s Battlegrounds را PUBG Corp انجام می‌دهد. این بخش که زیر مجموعه Bluehole Studios به حساب می‌آید به‌صورت اختصاصی با هدف کار بر روی این بازی تاسیس شده است. عنوان PUBG که در ماه مارس سال جاري به‌صورت دسترسي زودهنگام بر روي Steam منتشر شد، شوتری با حالت بازی "آخرین مرد مقاوم" به حساب می‌آید که بر اساس بازخوردهای بازیکنان ساخته می‌شود. هر بازیکن در شروع هیچگونه تجهیزاتی در اختیار نخواهد داشت و باید برای یافتن سلاح و از پا در آوردن دشمنان به مبارزه بپردازد تا آنجا که فرد دیگری جز خودش باقی نماند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، انتظار می‌رود که این عنوان پرطرفدار در سال 2018 برای PC از مرحله دسترسی زودهنگام خارج شود. همچنین قرار است در سال جاری میلادی کاربران کنسول Xbox One نیز از طریق برنامه Game Preview به بازی دسترسی پیدا نمایند. جالب است بدانید که Bluehole Studios در ابتدا انتظار فروش 200,000 تا 300,000 نسخه‌ای را از این بازی در سال اول انتشار داشت اما فروش بازی به سرعت از این رقم عبور کرد و هم‌اکنون بیش از 2 میلیون بازیکن به‌صورت همزمان آنرا تجربه می‌کنند.

نظر شما در مورد این عنوان پرطرفدار چیست؟

منبع متن: pardisgame