شرکت Nvidia جدیدترین پکیج درایور کارت‌های گرافیک خود را در دسترس کاربران قرار داد که نوید “بهترین تجربه ممکن بازی کردن” را در بازی‌های جدید می‌دهد، که شامل عناوینی همچون Middle-earth: Shadow of War (امروز عرضه شد)، The Evil Within 2 (13 اکتبر عرضه می‌شود) و Forza Motorsport 7 (هفته‌ی پیش عرضه شد) می‌باشد. همچنین […]

درایورهای جدید Nvidia رایانه‌ی شخصی شما را برای اجرای Shadow of War و The Evil Within 2 آماده می‌کند

شرکت Nvidia جدیدترین پکیج درایور کارت‌های گرافیک خود را در دسترس کاربران قرار داد که نوید “بهترین تجربه ممکن بازی کردن” را در بازی‌های جدید می‌دهد، که شامل عناوینی همچون Middle-earth: Shadow of War (امروز عرضه شد)، The Evil Within 2 (13 اکتبر عرضه می‌شود) و Forza Motorsport 7 (هفته‌ی پیش عرضه شد) می‌باشد.

همچنین این پکیج درایور با آدرس ۳۸۷٫۹۲ شامل کدهای اصلاحی برای عنوان Arktika.1 می‌باشد که یک بازی تیراندازی اول شخص بوده و به صورت انحصاری با پشتیبانی از Oculus Rift عرضه شده است، که می‌توانید تریلر زمان عرضه آن را از اینجا مشاهده نمایید.

این درایور همچنین با وجود بهینه سازی Game ready، یکسری ویژگی جدید نیز به آن اضافه کرده است که شامل پشتیبانی از OpenGL 4.6، پشتیبانی GameStream از HDR در ویندوز ۱۰ و پشتیبانی Fast Sync برای SLI کارت‌های گرافیکی می‌باشد.

با تمام اینها Nvidia به مانند همیشه کدهایی را برای برطرف کردن چندین مشکل به این درایورها اضافه کرده است که بزرگترین آنها برطرف شدن مشکل نصب کردن کارت‌ها به صورت SLI بر روی مادربوردهایی با چیپست X299 ‌می‌باشد، به این صورت که تمامی قدرت آن‌ها به کار گرفته نشده و ما شاهد کارایی ضعیف می‌شدیم. اما حالا با وجود این درایور به نظر می‌رسد که کاربرانی با کارت‌های گرافیک چندگانه شاهد بهبود فریم ریت در بازی‌ها هستند.

شما می‌توانید این درایور جدید را برای کارت گرافیک انویدیای خود از طریق برنامه GeForce Experience و یا از این لینک دانلود کنید.

منبع متن: gamefa