استودیوی آنلاین زنی‌مکس، سازنده عنوان The Elder Scrolls Online، به تازگی تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید این عنوان با نام Clockwork City را مشخص کرده و به گفته استودیو زنی مکس، این بسته الحاقی اواخر ماه اکتبر برای رایانه های شخصی و اوایل ماه نوامبر نیز برای کنسول های نسل هشتم در دسترس خواهد بود. بسته الحاقی Clockwork […]

تاریخ انتشار بسته الحاقی Clockwork City عنوان The Elder Scrolls Online مشخص شد

استودیوی آنلاین زنی‌مکس، سازنده عنوان The Elder Scrolls Online، به تازگی تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید این عنوان با نام Clockwork City را مشخص کرده و به گفته استودیو زنی مکس، این بسته الحاقی اواخر ماه اکتبر برای رایانه های شخصی و اوایل ماه نوامبر نیز برای کنسول های نسل هشتم در دسترس خواهد بود.

بسته الحاقی Clockwork City، منطقه جدیدی به همین نام را به بازی اضافه می کند و شامل بیش از ده ساعت محتوای داستانی همراه با مجموعه ای از زره های جدید، آیتم های شخصی سازی و آیتم های ساخت و ساز در بازی خواهد بود. این بسته الحاقی برای تمامی کاربران سرویس پلاس عنوان The Elder Scrolls Online رایگان خواهد بود. اگر با سرویس پلاس این عنوان آشنایی ندارید، باید بگوییم این سرویس جوایز متنوع بسیاری از جمله فضای ذخیره سازی نامحدود، اهدای Crown(واحد پول بازی) رایگان و بسیاری از مزایای دیگر را به کاربران ارائه می دهد. البته کاربرانی که عضو این سرویس نیستند نیز می توانند با پرداخت دو هزار Crown (واحد پول بازی)، این بسته الحاقی را خریداری کنند.

البته اگر علاقه مند هستید می توانید با پرداخت  چهار هزار Crown (واحد پول بازی)، باندل کالکتور بسته الحاقی Clockwork City را تهیه کرده که این باندل علاوه بر محتویات بسته الحاقی، شامل حیوانات همراه، حیوانات سواری و کتیبه های جدید می باشد.

بسته الحاقی Clockwork City عنوان The Elder Scrolls Online در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۷(دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶) برای رایانه های شخصی و در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۱۷(سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶) برای کنسول های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان در دسترس خواهد بود.

عنوان The Elder Scrolls Online هم اکنون برای کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa