سازندگان Wolfenstein II: The New Colossus این قول را می‌دهند که نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان دارای نرخ فریمی نامحدود خواهد بود. از کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نیز پشتیبانی خواهد شد، و در کل هیچ حد و مرزی برای بازی در نظر گرفته نشده است.  عنوان Wolfenstein II: The New Colossus این پتانسیل را دارد که به […]

نرخ‌ فریم Wolfenstein II: The New Colossus برروی رایانه‌های‌ شخصی نامحدود خواهد بود

سازندگان Wolfenstein II: The New Colossus این قول را می‌دهند که نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان دارای نرخ فریمی نامحدود خواهد بود. از کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نیز پشتیبانی خواهد شد، و در کل هیچ حد و مرزی برای بازی در نظر گرفته نشده است. 

عنوان Wolfenstein II: The New Colossus این پتانسیل را دارد که به یکی از سورپرایزهای بزرگ سال جاری بدل شود. عنوان مذکور قول این را داده که نسبت به نسخه اول آن (Wolfenstein: The New Order) که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، بزرگ‌تر، بدتر و خشن‌تر باشد. آخرین تریلر انتشار یافته از این عنوان نیز با شعار “نازی‌ها را از آمریکا بیرون کنید” سر و صداهای بسیاری بپا کرد، و آقای پیت هاینز معاون بخش روابط عمومی و بازاریابی بتسدا در پاسخ به شایعات پیش آمده، از عنوان در دست ساخت خود دفاع نمود. جزئیات تکمیلی صحبت‌های ایشان را می‌توانید در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید.

همچنین گفته شده که تکنولوژی‌های منحصر بفردی در ساخت Wolfenstein II بکار رفته‌اند. آقای جنز متیز (Jens Matthies) کارگردان این عنوان در گفتگو با وب‌سایت GameSpot در مورد موتور بازی‌سازی جدید استودیو صحبت کردند. بخشی از مصاحبه ایشان را می‌توانید در ادامه مشاهده فرمائید:

بزرگ‌ترین تغییر صورت‌گرفته انتقال به موتور بازی‌سازی Id Tech 6 بود (نسخه اول توسط موتور بازی‌سازی Id Tech 5 ساخته شده بود). بنابراین در بحث جلوه‌های بصری و اینکه در بازی چطور چهره‌ها بیانگر همه‌چیز هستند، تمامی موارد از جمله طراحی و تکنولوژی‌های بکار رفته، همه و همه، خیلی خیلی خیلی پیشرفته‌تر شده‌اند. همه‌‌چیز در بخش صوتی و بصری تغییرات بسیار گسترده‌ای را به‌خود دیده‌اند. موتور صداگذاری بازی نیز کاملا عوض شده و درکل در تمامی زمینه‌ها از هوش مصنوعی گرفته تا سایر موارد، همه چیز را از نو ساختیم.

آقای متیز همچنین قول این را داده‌اند که در هر دو کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن ۴ پرو، شاهد بهبودهایی باشیم (پشتیبانی از ایکس‌باکس وان ایکس در گذشته تائید شده بود). و ایشان اعلام کردند که نسخه رایانه‌های شخصی عنوان Wolfenstein II: The New Colossus در بالاترین سطح ممکن قرار خواهد داشت:

نرخ فریم در این عنوان نامحدود است. ما خود نیز از طرفداران رایانه‌های شخصی هستیم. بنظر من تمامی عناوینی که با موتور بازی‌سازی Id Tech ساخته شده‌اند، برروی رایانه‌های شخصی نمایشی قدرتمند ارائه کرده‌اند. بنابراین برای ما بسیار با اهمیت است که نسخه رایانه‌های شخصی همانند نسخه کنسولی روان و زیبا باشد. این نکته را هم باید متذکر شوم که رایانه‌های شخصی پلتفرم اصلی ما است. بنده اطمینان دارم که طرفداران رایانه‌های شخصی با دیدن این بازی بسیار خشنود شوند.

در نهایت، اگر شما نگران این هستید که سری Wolfenstein روزی مبارزه با نازی‌ها را کنار بگذارد، می‌توانید خیالی آسوده از این بابت داشته باشید…

به هیچ عنوان. مفهوم Wolfenstein این چنین است – رد هرنوع سانسور و محدودیت در آزادی‌عمل خلاقیت‌ها.

عنوان Wolfenstein II: The New Colossus قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

منبع متن: gamefa