کارگردان Wolfenstein II: نسخه PC تحسین‌برانگیز خواهد بود، مرزی برای ایده‌های خود تعیین نمی‌کنیم

Wolfenstein II: The New Colossus را می‌توان یکی از مهم‌ترین سورپرایزهای امسال به حساب آورد. قسمت دوم این بازی قرار است بزرگ‌تر، بی‌رحم‌تر و خونین‌تر از عنوان Wolfenstein: The New Order باشد و شعاری که دنبال می‌کند یعنی "بیرون کردن نازی‌ها از آمریکا" حتی قبل از انتشار بازی نیزی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wolfenstein II: The New Colossus ،WCCFTech همچنین از تکنولوژی‌های پیشگامانه‌ای نیز بهره گرفته است. کارگردان این بازی آقای ینس ماتیاس در جدیدترین مصاحبه خود توضیحاتی در این رابطه ارائه داده که در ادامه می‌توانید مطالعه نمایید.

"روی آوردن به Id Tech 6 اتفاق مهمی بود چرا که قسمت اول Wolfenstein در زمان عزیمت از نسل گذشته کنسول‌ها به نسل جدید ساخته شد. بنابراین از نظر جلوه‌های بصری، چیزهایی که می‌توانیم عرضه کنیم، همه و همه چیز حتی در بخش طراحی صدا تکنولوژی نسبت به گذشته بسیار، بسیار و بسیار پیشرفته‌تر شده است. همه چیز در بخش صداگذاری و بصری به‌شدت ارتقا پیدا کرده است. موتور صداگذاری بازی کاملا جدید است، همچنین سیستم هوش مصنوعی و هر چیزی که به ذهنتان خطور کند، ما همه چیز را از نو طراحی کرده‌ایم. بنابراین همه چیز در بالاترین سطح و پتانسیل خود پیاده‌سازی شده است."

ماتیاس در ادامه از امکانات ویزه نسخه PS4 Pro و Xbox One X گفت و تاکید کرد که نسخه PC تحسین‌برانگیز خواهد بود.

"ما در نسخه PC نرخ فریم آزاد را خواهیم داشت. ما PC گیمرهای واقعی هستیم و همچنین احساس می‌کنم که همه همکارانمان در id Software نیز در دی‌ان‌ای خود یک ژن PC گیمری دارند. بنابراین برای ما به شدت مهم است که مطمئن شویم نسخه PC نیز به اندازه نسخه کنسولی ثبات دارد. از سوی دیگر PC پلتفرم اصلی ما در آزمایش و تست بازی نیز می‌باشد. به PC گیمرها اطمینان می‌دهم که نسخه PC بازی Wolfenstein II: The New Colossus هیجان‌زده‌شان خواهد کرد."

در نهایت، اگر نگران این هستید که سری Wolfenstein روزی دست از سری نازی‌ها بردارد، باید خیالتان را راحت کنیم، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

"هرگز. این چیزی است که ما در مورد Wolfenstein می‌شناسیم _ اگر به آن نپردازیم یعنی به خاطر حرف دیگران و تبعات احتمالی ذهن خودمان را محکوم کرده‌ایم و برای خلاقیت آزاد خود مرز تعیین کرده‌ایم."

Wolfenstein II: The New Colossus در تاریخ 27 اکتبر (جمعه، ۵ آبان ۱۳۹۶) بر روی سه پلتفرم PC ،Xbox One و PS4 در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه Nintendo Switch این بازی نیز برای عرضه در اوایل 2018 برنامه‌ریزی شده است.

منبع متن: pardisgame