بخش جدید بازی Fortnite اپیک گیمز (Epic Games) بسیار محبوب بوده است و توانسته در عرض دو هفته به رکورد ۳٫۷ میلیون بازیکن روزانه دست یابد. این در حالی است که چندی پیش توسعه‌دهندگان PlayerUnknown’s Battlegrounds به دلیل شباهت‌های این بخش به بازی خودشان، معترض بودند. بخش Battle Royale بازی Fortnite عملکرد بسیار موفقی داشته […]

بخش Battle Royale بازی Fortnite موفق به ثبت رکورد ۳٫۷ میلیون بازیکن روزانه شد

بخش جدید بازی Fortnite اپیک گیمز (Epic Games) بسیار محبوب بوده است و توانسته در عرض دو هفته به رکورد ۳٫۷ میلیون بازیکن روزانه دست یابد. این در حالی است که چندی پیش توسعه‌دهندگان PlayerUnknown’s Battlegrounds به دلیل شباهت‌های این بخش به بازی خودشان، معترض بودند.

بخش Battle Royale بازی Fortnite عملکرد بسیار موفقی داشته است و طبق تازه‌ترین اطلاعات، این بخش رایگان در روز ۸ اکتبر به میزان ۳٫۷ میلیون بازیکن رسیده است. میزان بازیکنان همزمان بخش Battle Royale نیز به عدد ۵۲۵۰۰۰ رسید که این رکورد نیز در همان روز ثبت شده است. با توجه به این که این بخش از بازی در تاریخ ۲۶ سپتامبر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی عرضه شد، رسیدن به این رکورد، در این زمان محدود، اتفاق مهمی محسوب می‌شود.

از آن‌جایی که بازی معروف PlayerUnknown’s Battlegrounds هنوز برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه نشده است، Fortnite اولین انتخاب دارندگان این کنسول‌ها برای بخش Battle Royale می‌باشد. به همین دلیل وجود این تعداد بازیکن پس از گذشت دو هفته از عرضه این بخش، منطقی به نظر می‌رسد.

بازی Fortnite نیز چند وقت پیش به رکورد ۷ میلیون بازیکن رسید. البته که این ارقام در مقایسه با رکورد‌های PlayerUnknown’s Battlegrounds، که فقط برای یک پلتفرم عرضه شده است، توجهات را جلب نمی‌کند اما تا همین جا نیز موفقیت بزرگی برای اپیک گیمز محسوب می‌شود.

شاید حالا وقت آن رسیده باشد که توسعه‌دهندگان PlayerUnknown’s Battlegrounds نگران این عنوان اپیک گیمز باشند. Fortnite در تاریخ ۲۵ جولای سال ۲۰۱۷ در دسترسی زودرس پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی قرار گرفت.

منبع متن: gamefa