شاید رسیدن به رکوردهای PlayerUnknown’s Battlegrounds برای سایر استودیوها کمی رویایی باشد اما نزدیک شدن به این ارقام می‌تواند برای اپیک گیمز (Epic Games)، سازندگان عنوان Fortnite، راضی کننده باشد. بخش Battle Royale بازی Fortnite، عنوان رایگان استودیو اپیک گیمز که ۱۰۰ بازیکن را به صورت تیمی و انفرادی در برابر یک دیگر قرار می‌دهد، […]

بخش Battle Royal بازی Fortnite به رکورد ۱۰ میلیون بازیکن رسید

شاید رسیدن به رکوردهای PlayerUnknown’s Battlegrounds برای سایر استودیوها کمی رویایی باشد اما نزدیک شدن به این ارقام می‌تواند برای اپیک گیمز (Epic Games)، سازندگان عنوان Fortnite، راضی کننده باشد.

بخش Battle Royale بازی Fortnite، عنوان رایگان استودیو اپیک گیمز که ۱۰۰ بازیکن را به صورت تیمی و انفرادی در برابر یک دیگر قرار می‌دهد، عملکرد قابل توجهی داشته است. اپیک گیمز که به تازگی خبر رسیدن به رکورد‌های ۳٫۷ میلیون بازیکن روزانه و ۵۲۵۰۰۰ بازیکن آنلاین همزمان را منتشر کرده بود، اعلام کرد که تعداد بازیکنان آن‌ها، از زمان عرضه، به ۱۰ میلیون نفر رسیده است.

از آن جایی که این عنوان انتخاب اول دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ برای بخش Battle Royale است، رسیدن به این رکورد می‌تواند دست‌آورد خوبی برای اپیک گیمز باشد. شاید این آمار در برابر PlayerUnknown’s Battlegrounds، که به رکورد ۱۵ میلیون بازیکن بر روی کامپیوتر‌های شخصی رسیده است، قابل توجه نباشد اما همچنان موفقیت بزرگی برای اپیک گیمز محسوب می‌شود.

Fortnite از روز عرضه به رکورد ۷ میلیون نسخه فروخته شده رسیده است و به نظر می‌رسد که موفقیت آن ادامه داشته باشد.

منبع متن: gamefa